Beef en Steak

Wat is de beste kamado keuze

Zullen we een wedje leggen ๐Ÿ˜…

Begin nu ook wel benieuwd te raken naar je keuzeโ€ฆvooral door alle verkopers praatjes die gehouden zijn voor een bepaald merk!!
Zitten goeie vertegenwoordigers tussen hier hoor๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Na alle adviezen en wat babbeltjes is de keuze gemaakt.
Gaat een BGE Large worden.

Nu ff alle spaarvarkens mobiliseren en slachten

0fda804f-947c-40b2-91cc-5fd9c4e3db4c.JPG

Netjes.

Dat is een hele dikke Q! Alvast heel veel plezier ermee ;)(y)

Ga je vast veel plezier van hebben ๐Ÿ‘๐Ÿป

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Heb je er wel rekening mee gehouden dat je ook nog geld nodig hebt om er iets op te kunnen leggen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜

Daarom moeten waarschijnlijk die spaarvarkens geslacht worden. ๐Ÿ˜‰

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Heb je er wel rekening mee gehouden dat je ook nog geld nodig hebt om er iets op te kunnen leggen

Nou dat viel mij ook tegen. De aanschaf van de Kamado is pas het beginโ€ฆ
Maar het blijft een leuke hobby en noodzakelijk kwaad. Er moet nou eenmaal regelmatig gegeten worden

Nou dat viel mij ook tegen. De aanschaf van de Kamado is pas het beginโ€ฆ
Maar het blijft een leuke hobby en noodzakelijk kwaad. Er moet nou eenmaal regelmatig gegeten worden
Idd kamado kopen is 1 maar dan haha

Een schitterende keuze Peter, maar dat was alles geweest waar je voor gegaan zou zijn.
Je hebt hem wel overwogen en daarom zal je er nooit spijt van hebben!

Denk er aan: zoek een lokale ondernemer op, want als er dan wat met je BGE is, kan je gewoon even langs voor garantie.
In sommige gevallen moet je zelfs langs, ik begreep van Experience Center in Roosendaal dat ze bijv keramische onderdelen niet versturen (zou toch een beste rit zijn uit Limburg).
En de lokale ondernemer kan meestal wel een leuk prijsje voor je maken.
En nog een tip; koop niet te veel accessoire tegelijk, want ik heb bijvoorbeeld nu geen dingen meer voor op mijn verjaardagslijstje :ROFLMAO:

En nog een tip; koop niet te veel accessoire tegelijk, want ik heb bijvoorbeeld nu geen dingen meer voor op mijn verjaardagslijstje :ROFLMAO:
Een Ooni ....

Dat geloof ik niet. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ•๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ik ook niet. Hoe dan ook duikt er altijd wel iets nieuws op.
Maar als ik voor mezelf kijk wat ik nog graag zou willen, valt dat nog goed mee.
- Gietijzeren wok
- grotere skillet zonder steel (maar heb het deksel van de DO wat ik daarvoor kan gebruiken)
- Soapstone

Voor de rest zou ik het echt niet weten. Dus nog 3 verjaardagen en ik ben er :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan