BasBQ
Beef en Steak

Was weer lang geleden: Awardwinning DanBras Sateh (Ajam)

Het klinkt zo simpel om een lekker stokje te maken, maar ik heb daar nog steeds moeite mee. Deze ziet er super lekker uit zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Wat voor moeite peter? Laat je niet tegenhouden
 
Wat voor moeite peter? Laat je niet tegenhouden
Dan denk ik dat ik de boel goed voor elkaar heb, ketjap honing marinade en knoflook heel klein gesneden, nachtje in de ziplock, alles ziet er prachtig uit, geen plofkip maar van Hanos en dan komen ze van de bbq en heb ik zoiets van. hhm tja, wel lekker, maar wat droog of tja, kan er de vinger niet echt opleggen.

ook al eens op low gegaard tot 75 graden, maar tja... kweet nie.

Ik heb geen spit, maar volgas op kolen bv heb ik ook nog niet geprobeerd, op de pelletgrill kan het me nog niet bekoren.

Oja, groeten, Martijn :D
 
Zalig Rick, vooral dat knappertje rondom, erg fijn! het zijn wel echte SATEHS man... wat een jetsers!
 
Blijft een toppert Rick, heerlijk!
 
Dan denk ik dat ik de boel goed voor elkaar heb, ketjap honing marinade en knoflook heel klein gesneden, nachtje in de ziplock, alles ziet er prachtig uit, geen plofkip maar van Hanos en dan komen ze van de bbq en heb ik zoiets van. hhm tja, wel lekker, maar wat droog of tja, kan er de vinger niet echt opleggen.

ook al eens op low gegaard tot 75 graden, maar tja... kweet nie.

Ik heb geen spit, maar volgas op kolen bv heb ik ook nog niet geprobeerd, op de pelletgrill kan het me nog niet bekoren.

Oja, groeten, Martijn :D
Ja, waar die Peter vandaan komt :oops:

Ik vind deze in het geheel niet droog.
Kippendijen ipv kipfilet
48 uur marineren
En vrij rustig laten garen, niet echt grillen
Kerntemperatuur 70-71 graden

Just give it a shot
 
Zalig Rick, vooral dat knappertje rondom, erg fijn! het zijn wel echte SATEHS man... wat een jetsers!
Dank je Sander
Ja, aan 1 stokje heb je wel genoeg. Rest in de vriezer of klein snijden voor op een broodje. Heerlijk met de lunch
 
Terug
Bovenaan Onderaan