BasBQ
Beef en Steak

Wagyu Burgers

 

Raw

Sprokkelaar
Berichten
42
Als een echte burger liefhebber moet je de wagyu toch ook een keer proberen! Zo gezegd zo gedaan!

Kamado aangestoken, vervolgens de paprika buns even kort gegrild en toen de burgers erop. Afgemaakt met een plakje cheddar.

Buns belegd met little gem, rode ui, tomaat, augurk en tot slot een heerlijke smokey bbq beer saus.

En zie daar het resultaat! Simpel maar oh zo heerlijk!

56d5d8e067c87342064f7f6700ff1051.jpg

1aaf748dfcd0a0e13a779c5b8c9f0d46.jpg

37570a0d4b2622e17b004738d4c9535b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heerlijk! Een goede burger gaat er altijd in :)

Toch de serieuze vraag: wat is de zin en onzin van een burger van Wagyu vlees? Is het hele idee niet dat van dat soort vlees de marmering/vetverdeling iets toevoegt? En gaat die marmering niet verloren door het draaien van gehakt en vervolgens in een burger te vormen?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Raw
Mooie burger!
 
  • Leuk
Waarderingen: Raw
Mooi gemaakt.

Helaas ontbreken de foto’s van het gerecht op de barbecue. Het draadje wordt verplaatst.
 
Heerlijk! Een goede burger gaat er altijd in :)

Toch de serieuze vraag: wat is de zin en onzin van een burger van Wagyu vlees? Is het hele idee niet dat van dat soort vlees de marmering/herverdeling iets toevoegt? En gaat die marmering niet verloren door het draaien van gehakt en vervolgens in een burger te vormen?

Ze zijn kwa smaak wat meer uitgesproken vind ik, hier heb je naar mijn mening geen zout en of peper meer bij nodig. Tevens zijn ze ook behoorlijk mals en smelten ze letterlijk in je mond weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooie burgers, die zullen gesmaakt hebben!
 
  • Leuk
Waarderingen: Raw
Mooie burger.

Ik lust ze het liefste als ze op de Q zijn geweest. ;)
 
Ziet er goed uit. Mooie broodjes :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raw
Terug
Bovenaan Onderaan