Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonnebank? Strak gespannen doek?Iemand wel is gezien of gelezen om een buitenkeuken onder een zonnebank te zetten? Zo'n straks gespannen doek ? Afdak lijkt bij mij geen optie... leidinggevende heeft andere gedachtes over een buitenkeuken dan ik
Hahaha dank je ik zie nu ook wat ik heb gestuurd! Ik bedoel idd een schaduwdoek! Ik moet me er zelf ook nog in verdiepen hoor! Maar dacht misschien zijn hier mensen met ervaring of werkzaam in deze branche.Zonnebank? Strak gespannen doek?
Bedoel je een schaduwdoek?
Dat kan, maar let wel op of je een waterdichte doet of niet. Een waterdichte moet je wel steviger vastzetten.
Hahaha dank je ik zie nu ook wat ik heb gestuurd! Ik bedoel idd een schaduwdoek! Ik moet me er zelf ook nog in verdiepen hoor! Maar dacht misschien zijn hier mensen met ervaring of werkzaam in deze branche.
Heb je hem er vlak boven? Kan je is een foto sturen hoe het bij jou is? Ik wil hem in principe ten hoogte van de stuur boven de bastard hebben...dat is denk ik wel vrij hoog!Ik heb dat en ben toch elke keer nerveus dat het doek vlam vat..
wat voor tafel is dit? Ziet er wel netjes uit!Ik heb vandaag de Ooni een ‘nieuwe’ tafel gegeven. Nu staat hij tenminste op gelijke hoogte als zijn kamado broers
Bekijk bijlage 54986
mooi plekje! doe je goed