Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraagje zo’n tegel in je buiten keuken kan dat gewoon een beton tegel zijn.
Ja dat heb ik gedaan maar nu erger ik me aan de brandvlekjes die de vonken hebben veroorzaakt. Blad staat dik in de lak en alles moet er af om die vlekken eruit te krijgen. Dus ik ga weer terug naar steen. Of dit beton word of natuurstenen tegels weet ik nog niet. Bovendien is het heel lastig om mijn kamado eruit te tillen en ik wil nog enkele andere aanpassingen doen.Als ik nu een tafel zou maken dan zou ik een houten blad doen en een onderzetter erop. Scheelt hoop werk en gewicht
Netjes hoor! Meer heb je niet nodig toch?Mijn bescheiden plekje is nu ook klaar, niet groot maar sta wel droog
Bekijk bijlage 52700
Bekijk bijlage 52701
Bekijk bijlage 52702
Ziet er super uit! Hoe heb je het gat in het werkblad gekregen?Dit is mijn stek. Inclusief Saffire large en bastard compact.Bekijk bijlage 45607
Het blad is op maat gemaakt door een meubelmaker. Het bestaat uit twee delen, de naad zit achter de bbq. Hoe ze het precies gedaan hebben weet ik niet, maar de meeste large modellen passen erin.Ziet er super uit! Hoe heb je het gat in het werkblad gekregen?
Prachtig ding , geniet er vanSinds 2 uurtjes staat deze nieuwe aanwinst op zijn nieuwe plek.
En we gingen alleen "even een paar plantjes" halen.
Bekijk bijlage 53513
Stekje?! wat voor moois staat er onder de hoezen?
Mooi setje zo. Die Weber Summit is echtIk heb vandaag de Ooni een ‘nieuwe’ tafel gegeven. Nu staat hij tenminste op gelijke hoogte als zijn kamado broers
Bekijk bijlage 54986
Mooi setje zo. Die Weber Summit is echt
Zeker, ik zou zo mijn Masterbuilt ervoor wegdoenMooi beestje hé