BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Heel gezellig stekje daar!! En beschut. Mooi mooi.
 
structor zei:
Wat een mooie bbq-plekken allemaal zeg, ik ben niet snel jaloers maar sommige plekjes.....

Dominique zei:
En slim dat gras erom heen, geen last van vetspetters op de stenen.
Ik heb geen last van vetspetters op de stenen, mijn vrouw daar een tegen ;)
Altijd weer die vrouwen, het is toch wat he?
 
2013-09-14152324_zps8cabd02b.jpg
 
Wat een leuke plek!
 
Mooi plekje. En slim die stenen erom heen, geen last van vetspetters op het gras. ;)
 
Ziet er goed uit, en ook makkelijk. Is dat wintervast? Ik zou ook zoiets moeten hebben. Geen plek eigenlijk vanwege het haardhout.... B-)
 
Weet ik nog niet!! Ik heb hem pas een week staan maar volgens mij overleeft hij de winter wel!!
 
Leuk afdakje Marco
 
De meeste Q'ers zijn niet alleen meesters in het bedenken van smakelijke gerechten, maar ook nog eens meesters in het bedenken en maken van de mooiste bbq plaatsen.
 
5pp2.jpg


en nog even een fototje van tijdens de bouw
k4pt.jpg

 
Superplekkie!! en volgens mij heb ik die Q laatst  live gezien!! :p
 
klopt, die was op tour in nootdorp B-)
 
:D
 
Tuurlijk is die ombouw niet van invloed op de toevoer van lucht.
Je ziet dat de hele voorkant open is om bij de hendel van de lucht toevoer te kunnen.
Er kan meer lucht via die voorkant naar binnen dan dat er via de onderkant  van die weber met de schuiven open naar binnen kan.....
Alleen als je de ombouw compleet dicht bouwt zou het mogelijk van invloed kunnen zijn.
Dan vooral omdat je niet meer bij je hendel kan :p

Waarschijnlijk zijn de kieren in de bodem van de ombouw nog groot genoeg om genoeg lucht door te laten :)

Erg mooie ombouw trouwens, I like it :D
 
Knappe plekjes voor de BBQs
 
Pff wat een mooie oplossingen ....
( heeft een paar idee?n opgedaan voor volgend jaar.
Nu staat alles in de tuin, en bij 'opslag' in de schuur.

a.s. jaar willen we een overkapping maken, en dit zijn zeker bruikbare plaatjes ;)
 
Net nieuw op het forum.
Q man in progress. Met andere woorden,heb nog geen bbq,maar een plekkie ervoor is al wel geregeld.
Kijkje in de tuin van mij twee kamer appartement. (let niet op de datum van de foto. Dat moet ik instellen en weet niet hoe. Aangezien ik een kerel ben verdom ik het om een handleiding te lezen.) Maar goed,u ziet een tuinhuis. Dat is voor twee jaar ook mijn werkplaatje geweest. Natuurlijk veel te klein achteraf en nu huur ik een 55 vierkante meter werkplaats waar ik alles in ruimte kan doen. Tuinhuis ga ik maar aanpassen met een zonnescherm. Uitklappen bij regen,inklappen bij zonneschijn is zo het plan.
Mooi stukje betegeld voor de dubbele deuren van de keet,dus prima geschikt. Ook lekker dichtbij de buren zodat deze kunnen meegenieten.. Dit gaat dus helemaal de mancave worden..
rm8ole.jpg


Zoals het tot voor kort was. Vol klein en onhandig bij het sleutelen. Nu is het lekker ruim en leeg. Voordeel,er zit al muziek in het schuurtje. Ook belangrijk natuurlijk bij het proces. En stroom voor de koelkast.
3532mj4.jpg

 
mooi stukje tuin, en een leuk schuurtje, wat dat betreft heb je genoeg mogelijkheden
 
Terug
Bovenaan Onderaan