BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Hier een foto van ons buiten- en BBQhok, op de foto nog een beetje in aanbouw zoals je ziet.

2012-07-03142613_zpsd011291b.jpg


Deze heb ik vorig jaar gemaakt van in de loop der tijd opgespaarde materialen.

2012-07-20165431_zpse09c76fa.jpg
2012-07-15142108_zps0d010481.jpg


De buitenkeuken idem en is erg praktisch. Hij staat op wieltjes en kan zowel onder dak als daarbuiten gebruikt worden. Als de BBQ mee moet naar elders dan zet ik de pootjes er weer onder. Ik kan alleen het deksel nog niet kwijt, een creatieve vriend van mij zal binnenkort met een oplossing komen, ben heel benieuwd.
 
Jemigdepemig! Wat een ge wel dige plek zeg!
 
abu2e7y3.jpg
dit is mijn hoekje woensdag komt er nog een bbq tent overheen
 
Wat moet ik me voorstellen bij een BBQtent? En slim dat gras erom heen, geen last van vetspetters op de stenen.
 
dat zijn hele mooie plkjes om te bbqen  :)
 
Mooie jaloersmakende plekjes  idd
 
Meestal staan ze gewoon in de schuur... :)
 
Hey Pittmasters,

Als groentewasser en aardappelschiller is het aan mij de eer om jullie een beeld van de gaarkeukens van huize Jachtfestijn te geven. Belangrijk om vooraf te realiseren....fryslan is geen Utrecht zegmaar. Voor dit perceel is nog geen flat in een grote binnenstad te krijgen.

Deel van het overdekte terras. Tussen de kamado en de gasbbq een hoekje met verse kruiden.
image_zps1025284d.jpg


Uitzicht vanaf het terras
image_zps6b89fa5a.jpg


De houtoven in wording en onder zeil een grote vuurkorf.
image_zpsaca6d7ed.jpg


Vanuit het terras naar de landerijen
image_zps049311e3.jpg


Hier zal de nieuwe buitenkeuken met zitplaats komen. Een betegelde rondzit waarbij de buitenrand wordt gevormd door een stenen wand (werkhoogte) waarin de BBQ's, stromend water en extra gaspitten komen. Geheel wordt overdekt en met doorzichtige windschermen afsluitbaar. Oppervlakte van de buitenkeuken wordt totaal 25 m?.
image_zps23ed84d2.jpg


Uitzicht vanaf positie nieuwe buitenkeuken.
image_zps4395e47f.jpg


image_zps51f941c6.jpg


Buitenleven huize Jachtfestijn
image_zps40ea773d.jpg
 
Heel naar dat Friesland, dat is wel duidelijk. Wat een ruimte om je heen zeg, super!
 
Dominique zei:
Heel naar dat Friesland, dat is wel duidelijk. Wat een ruimte om je heen zeg, super!
je zal al dat gras maar moeten maaien :). Lijkt me niks zo'n grote tuin :(
 
Eddeped zei:
Dominique zei:
Heel naar dat Friesland, dat is wel duidelijk. Wat een ruimte om je heen zeg, super!
je zal al dat gras maar moeten maaien :). Lijkt me niks zo'n grote tuin :(

Valt mee hoor  8), daar hebben we een zitmaaier voor met een bierfles houder. Voordat de fles leeg is, is de boel al gemaaid. (En een deel van de lupinen, rozen en aarbeien)
 
Erg mooie plek !
Ik heb hier ook zoveel gras, alleen bij mij groeit het tussen de tegels van mijn 5 m2 betegelde plaatsje  ;)
 
Boldeagle zei:
Erg mooie plek !
Ik heb hier ook zoveel gras, alleen bij mij groeit het tussen de tegels van mijn 5 m2 betegelde plaatsje  ;)

:D :D
 
Dit is mijn favoriete plekje  ;D

CAM00377_zpsfc391cd3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan