Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ridevi71 zei:Wauw!
Lin, supergave bbq plek heb je zeg.
Psychische
Hertog jan fan?
Lin zei:Ridevi71 zei:Wauw!
Lin, supergave bbq plek heb je zeg.
Psychische
Hertog jan fan?
Haha lijkt er wel een beetje op he? Wederhelft is nogal van de Hertog Jan idd. We zijn 4 weken geleden naar de brouwerij geweest. Erg leuk!
Liefhebber 023 zei:Frank waar heb je dat handige onderkantje gekocht of hoe maak je dat?
Het lijkt me stukken makkelijker als de WSM op wieltjes staat.
dennis zei:Ik ben frank niet, maar lijkt me gewoon multiplex plaat met zwenkwielen eronder?Liefhebber 023 zei:Frank waar heb je dat handige onderkantje gekocht of hoe maak je dat?
Het lijkt me stukken makkelijker als de WSM op wieltjes staat.
Wil ik hier ook nog gaan doen, niks zo handig als een verrijdbare barbecue.
Zou het niet handig zijn om langs de rand van die plaat waar de WSM op straat een paar latten te maken zodat de WSM er ook nier zomaar af kan schieten?
Imperial Guard zei:@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten Zie ik daar soepel draad in lasklemmen
Riestad zei:Imperial Guard zei:@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten Zie ik daar soepel draad in lasklemmen
Inderdaad dat is mijn bouwaansluiting, zit nu nog een stekkerdoosje aan zodra de buitenmuur gestucked wordt komen er vaste aansluitingen!
Imperial Guard zei:@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten Zie ik daar soepel draad in lasklemmen
Peter W zei:deze lasdoppen zijn er speciaal voor om soepel draad met masive te verbinden.