Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Nu staan mijn Q's gewoon buiten maar al tijden wil ik iets waar ik de Q's droog kan neerzetten. Het zal nog wel even duren want eerst gaan wij nog verhuizen maar ik hou dit draadje in de gaten voor mooie voorbeelden.

Van de week de verlichting boven de BBQ hoekgemaakt.

Aangezien er steeds meer "gasten" mee willen genieten hebben we die ruimte ook maar aangepast.  ;)

prachtig stekkie zo

Wauw! Erg mooi hoor!

Wauw! De ??n nog mooier dan de ander!

Ik dacht; effe reageren in mijn favoriete topic :D Hier mijn foto van mn huidige barbecue stekkie:

20150301_171751%20(640x480).jpg

Die is toch echt heel erg geslaagd Emiel!
Zou ik ook zo onder kunnen zitten!

Had het al gezien in je eigen topic maar man wat een hangout  =D> =D> =D>

Al jaren waren we van plan om "iets" met de zijtuin te doen. Vele idee?n zijn de revue gepasseerd en uiteindelijk besloten om de zijtuin vol te bouwen. Mijn lang gekoesterde wens van een kookeiland kon gerealiseerd worden maar ook buiten kwam er een mooie rumte voor mijn hobby, de Q. Het dak hebben we 4 meter doorgetrokken om zodoende een mooie overkapping te cre?ren. Doordat we bang waren dat het binnen te donker zou worden is er een gat in het dak gemaakt welke we met zon en (lichte) regen dicht kunnen maken met een elektrisch scherm. De verbouwing is nu ruim een jaar klaar en we genieten er nog steeds met volle teugen van. De enorme ruimte die we erbij hebben gekregen is geweldig. Ook de ruimte rondom de Q is heerlijk. In geval van lichte regen sluit ik het dak en rij de Q eronder. Afgelopen week een elektrische straalkachel opgehangen zodat we ook in het voor- en najaar lekker buiten kunnen zitten.

De bewuste zijtuin

Het resultaat

De nieuwe keuken

zicht op de tuin

Het dak is open, de verwarming is net getest en werkt prima

Terug
Bovenaan Onderaan