- Berichten
- 6
Ik was benieuwd waar jullie je vlees vandaan halen. Ik was zelf opzoek naar wat goede adressen en mjjn collega, ook een bbq enthousiasteling, raden mij aan om bij Inamood te kijken vanwege de goede aanbiedingen (in zijn woorden). Ik heb nog een redelijke voorraad vlees in mijn vriezer welke in bij Crole Natuurrund in Sint-Oedenrode heb gekocht. En de procureur voor de pulled pork en de ontbijtspek voor de moinkballs van afgelopen weekend had ik gekocht bij Speciaalslager René van Schaik in Capelle a/d IJssel omdat ik daar toch in de buurt moest zijn. Maar dat koste wel gelijk de hoofdprijs. Ik zoek dus echt die sweetspot voor prijs en kwaliteit.
Voor aanstaand weekend heb ik ook weer een bestelling met vlees gedaan in dit geval dus bij Inamood. Dat werd gisterenavond om 22.45 bezorgd en was allemaal bevroren. Nu is dat met dit weer niet zo'n slecht idee maar ik had ook nog wel één en ander willen portioneren alvorens het vriezer in ging. Zijn er online leveranciers die gekoeld maar niet bevroren vlees bezorgen dat jullie weten?
Hebben jullie nog goede adressen om het rechtstreeks van de bron te kopen zoals een varkensboerderij of landwinkel waar jullie goede ervaringen mee hebben. Liefst in de omgeving van Zuid-Holland/West-Brabant.
Ik zag in een draadje over supermarkt ribben een foto voorbij komen van @Veluwse Bob van zijn bonnetje van de slager en dat zag eruit alsof het bijna de moeite waard is om die 200km ervoor te rijden.
Voor aanstaand weekend heb ik ook weer een bestelling met vlees gedaan in dit geval dus bij Inamood. Dat werd gisterenavond om 22.45 bezorgd en was allemaal bevroren. Nu is dat met dit weer niet zo'n slecht idee maar ik had ook nog wel één en ander willen portioneren alvorens het vriezer in ging. Zijn er online leveranciers die gekoeld maar niet bevroren vlees bezorgen dat jullie weten?
Hebben jullie nog goede adressen om het rechtstreeks van de bron te kopen zoals een varkensboerderij of landwinkel waar jullie goede ervaringen mee hebben. Liefst in de omgeving van Zuid-Holland/West-Brabant.
Ik zag in een draadje over supermarkt ribben een foto voorbij komen van @Veluwse Bob van zijn bonnetje van de slager en dat zag eruit alsof het bijna de moeite waard is om die 200km ervoor te rijden.