BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

 

waarrookisisvuur

Sprokkelaar
Berichten
42
Na al een hele tijd stilletjes meegelezen te hebben op het forum is het toch eens tijd om me ook netjes aan te melden ;-) En toen kwam er een verzoek om voor te stellen.

Ik ben Daniel, woonachtig in het midden van het land samen met vrouw en kindertjes.

Qua BBQ'en ben ik van het klassiek speklapjes cremeren steeds meer richting het echte werk geschoven.
zo'n 10 jaar geleden voor mezelf begonnen met een keteltje. Deze stond vaak aan om hamburgers etc te grillen.
na commentaar van de buurman (lang leve krappe woonwijken) uitgeweken naar een gas BBQ.
Altijd gek geweest van pizza, dus op gegeven moment kreeg ik een oventje voor op de BBQ. De BBQ bleek hier te klein voor dus ook een nieuwe gas BBQ.
20180611_181158.jpg


Na een verhuizing naar een woning met grotere tuin kreeg ik een mini smoker als kerstpakket
20190824_230711.jpg

Ik kon echter van geen meter met dit ding overweg. De interesse voor het echte werk was echter wel gewekt. Ik kreeg een boek van Jord Althuizen wat het vuur verder aanwakkerde. Die gas BBQ moest de deur uit. Inmiddels hadden we een echte steenoven dus voor de pizza werd hij al niet meer gebruikt.

Bij de Intratuin liep ik tegen een leuke BBQ aan in de aanbieding:
20200418_155318 (1).jpg

Hier veel gerechten mee gemaakt tot ik begin 2022 de gelukkige eigenaar van een Bastard Large geworden ben.

Om ff wat te pronken een paar foto's van achterliggend jaar
Moink balls en armadillo eggs:
20220617_194035.jpg

Witlofrolletjes uit boek van Jord Althuizen
20220901_180015.jpg

Kippendijencake

20230302_170047.jpg

20230302_181230.jpg


Tomahawk met gegrillde asperges
20230408_202708.jpg


20230408_204215.jpg


Dat was het opwarmertje. Ik heb er trek van gekregen ;-)

Vergeet vaak foto's te maken dus nog afwachten hoe vaak ik post.
 
Welkom Daniel!
 
Hoi Daniel , dat ziet er goed uit allemaal zeg! Welkom hier 👍🏻🔥😋
 
Daniël, mooi verhaal. Van harte welkom op dit forum.
 
Welkom hier daniel.
Leuk verhaaltje !! Veel plezier hier op het forum.
 
Welkom Daniel
 
Mooie introductie Daniel, ik heb precies diezelfde intratuin offset smoker in mn achtertuin staan. Moet eerlijk zeggen dat ie niet meer aan heeft gestaan sinds de kamado joe er is.

Lekkere foto's ook, krijg er trek van!
 
Welkom, je bent al goed bezig
 
Goeie binnenkomer Daniel, Welkom!
 
Dat is een indrukwekkend begin!! Ik verwacht mijn Bastard vanmiddag, ben benieuwd wat ik over een jaar kan laten zien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan