BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

Juggels

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi iedereen,

Mijn naam is Bernd, woonachtig in het mooie Limburg. Na een tijdje rondsnuffelen sinds een tijdje toch maar een account aangemaakt ;)

Nadat ik een paar jaar heb gespeeld met een Weber One Touch Original 47 wilde ik toch graag iets anders. Een kamado staat hoog op het wensenlijstje, maar helaas is die (nog) niet echt heel lekker te plaatsen in onze huidige tuin. Daarom staat hier nu sinds twee weken een mooie Weber 57 Master Touch Premium te shinen :D Helaas door het weer nog niet heel vaak gebruikt, maar een eerste poging tot low & slow buikrib ging al best aardig!

IMG_1301.png


Maar goed, waar laat je dan al die mooie accessoires die je bij je BBQ krijgt (en koopt :p)? Dus daarom ook meteen een hoop inspiratie op gedaan in het Bekvam Modding topic, met onderstaande "werkplek" als resultaat (ik zal meer details nog posten in het Bekvam topic zodra ik dat mag):

IMG_1320.jpeg


Komend weekend gaan we weer aan de slag, en hopelijk komen er nog vele mooie BBQ dagen aan!
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij het genootschap, de Weber glimt je tegemoet
 
Hey, Bernd uit het schitterende Limburg.
Welkom. Er komt zeker iets geweldigs uit de W57.

Adie waaaa
 
@ Juggels, ik ben nog met mijn tafeltje bezig.
Vraagske, waar komt dat potje met die gaten vandaan. Ben nl nog op zoek naar een klein prullebakje.
 
welkom hier
bij Ikea heb je een soort van afdruiprek voor bestek, een rvs potje met gaatjes
 
Vraagske, waar komt dat potje met die gaten vandaan. Ben nl nog op zoek naar een klein prullebakje.

Dat potje is inderdaad ook van Ikea. Ze hebben deze volgens mij in een aantal maten, maar dit is het "Ordning afdruipbakje voor bestek (13.5cm)"

De overige mods heb ik zojuist in het betreffende topic geplaatst :)
 
Hoi Bernd,
welkom bij het Genootschap
 
Succes en heel veel plezier hier
 
Hey guys bedankt. Ga dat potje straks ff googelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan