BasBQ
Beef en Steak

voorstelrondje

 

pizzabakker

Vuurmaker
Berichten
62
Bij deze wordt het ook een keer tijd voor mij om mij voor te stellen. Al lange tijd volg ik het forum met grote interesse. En ik denk dat er weinig topics zijn die ik niet heb gelezen. Mijn naam is Harm, 32 jaar en woon in het mooie Twente. Ik mag zeer graag koken en dat lukt mij dan ook aardig.

En vind het dan ook nu een mooie tijd om dit op de bbq door te zetten. Ik heb een Weber Master Touch met sear grate. Dus aan het materiaal kan het niet liggen. Only the chef to blame.  B-) ;)

Ik hoop nog veel jullie te mogen blijven leren deze zomer. En bij vragen zal ik mij zeker melden. ?
Wat zouden jullie adviseren als eerste ?simpele? gerechten om de BBQ onder controle te krijgen?

Een BBC? 
 
Welkom mede-tukker!
Bcc is een prima begin, mooie gelegenheid om te spelen met het controleren van de temperatuur. Succes alvast!
 
Welkom Harm!
 
hoi Harm,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Harm.

Om te beginnen met spelen met indirecte- en directe hitte is een simpele worst al leuk speelgoed. Lekker indirect rustig opgaren met eventueel een beetje rookhout en dan afgrillen voor de fijne BBQ smaak.
Maar een hele, gevlinderde kip (google eens op 'spatchcocked chicken') is ook erg leuk om te doen en heel erg lekker.

Veel plezier op dit forum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan