Beef en Steak

Voorstellen

Friceder

Tondelzoeker
Goedemorgen,

Ik ben Jan Willem en woon in de Achterhoek.

Omdat mijn oude Weber gasbarbecue op was ben ik dit jaar over gegaan op een electrische bbq van Enders.
Omdat ik niet dol ben op de smaak van rook en het leuk vindt om buiten te koken en gehele maaltijden te maken heb ik er geen probleem mee.

Waarschijnlijk zijn velen hier op het forum het hier niet mee eens maar ja, verschillende meningen zullen er altijd zijn;).

Ik hoop dat het weer een mooie zomer wordt en dat iedereen weer los kan gaan!

Goedemorgen,

Ik ben Jan Willem en woon in de Achterhoek.

Omdat mijn oude Weber gasbarbecue op was ben ik dit jaar over gegaan op een electrische bbq van Enders.
Omdat ik niet dol ben op de smaak van rook en het leuk vindt om buiten te koken en gehele maaltijden te maken heb ik er geen probleem mee.

Waarschijnlijk zijn velen hier op het forum het hier niet mee eens maar ja, verschillende meningen zullen er altijd zijn;).

Ik hoop dat het weer een mooie zomer wordt en dat iedereen weer los kan gaan!
Welkom Jan Willem!

Veel plezier op het forum

welkom Jan Willem. Veel plezier hier en veel inspiratie!

Welkom Jan-Willem, Het gaat erom wat jij lekker en fijn vind he. Iedereen, inclusief mijzelf vind overal wel iets van. Veel plezier met inspiratie opdoen..

Hoi Jan-Willem, ondanks dat onze meningen ver uiteen liggen van harte welkom bij het Genootschap.
Misschien ga je hier inzien dat rooksmaak niet van de brandstof afkomt, maar van rookhout, en de grilsmaak hoofdzakelijk van afdruipend vet (PAK's)
Wat de overstap van Gas naar Elektrisch je heeft bewogen voor deze keuze kan ik eigenlijk niet rijmen.

Welkom en veel plezier!

Terug
Bovenaan Onderaan