Beef en Steak

Voorstellen

Ribeye 81

Tondelzoeker
Hallo allemaal. Mijn naam is Alexander ben 43 en ben getrouwd met we hebben samen 2 kinderen. Ben in principe een beginnend bbq’er. We wonen sinds december in een tussenwoning met fijne tuin en daarvoor 15 jaar in een appartement, dus bbq’en was toentertijd niet echt een optie mede door de regels van de vve en buren die er niet echt blij mee waren ook al lieten ze dat niet echt merken maar ben er na een poosje toch mee gestopt. We hadden toen een Cadac skottelbraai (gas). Ik heb jaren geleden mezelf een belofte gedaan dat zodra er een leuk huis met een tuin komt dan ook een degelijke BBQ. Een vriend van me heeft nu een jaar of 3 een Bastard medium en heeft mij enthousiast gemaakt voor een keramische bbq dus heb me de laatste 2 jaar erin verdiept door veel te lezen en YouTube natuurlijk. Een aantal weken geleden na een paar bezoekjes aan een grote bbq winkel in Roosendaal is de keuze gevallen voor een Monolith classic avantgarde. Ging in principe eerst voor de Bastard VX (echt een mooi apparaat btw) maar de Monolith vond ik het mooist.. vandaag 02-05-25 komen ze hem brengen en ben reuze benieuwd natuurlijk. Mvg Alexander.

Welkom Alexander!

Monolith een erg goede mooie degelijke bbq, wat minder populair maar daardoor zeker niet minder gewaardeerd!

Veel plezier en voor vragen weet je ons te vinden 😁

Welkom Alexander. veel plezier hier en gefeliciteerd met je aankoop!

Welkom bij het genootschap Alexander!
Heel veel plezier met de Monolith!

Hoi Alexander, welkom bij het Genootschap

Veel plezier en geniet van je Monolith

Terug
Bovenaan Onderaan