BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Jeffreyh1984

Tondelzoeker
Berichten
10
Hallo allemaal,

Ik maak hier even een combi topic van. Ik ben een nieuw lid op dit forum en heb mijzelf aangemeld om mee te lezen en om lekkere recepten te pikken ;)

Ik was al een tijdje in het bezit van een Kamado Joe junior, maar vond deze al snel te klein. Spijt had ik dat ik niet gelijk een groter model gekocht had! Ik had niet verwacht dat KJJ nog te kunnen verkopen maar heb toch een poging gewaagd. Binnen een dag verkocht op MP! Dat was wel even schrikken, want nu zat ik zonder Kamado 🙈 Ik had me natuurlijk al even verlekkerd aan een nieuwe, en twijfelde tussen de KJ classic, the bastard 2020 en een Masterbuilt. Ivm de Corona crisis was/is er bijna nergens voorraad, dus even live vergelijken was lastig. Uiteindelijk een dealer gevonden die op een uur rijden van mijn huis de bovengenoemde modellen had staan. Helaas geen voorraad voor een Masterbuilt, maar ik kon wel op de wachtlijst.

Gisteren waaide parasol kapot en ik ben naar de Bauhaus in Groningen gereden om een nieuwe. Vanuit de verte zag ik ze al staan, rode Kamado’s! Dat moesten wel KJ’s zijn. En stond daar nu ook zwarte classic 2? Welnee! Het was een Masterbuilt! Trots naast z’n rode broers wachtend op iemand de hem mee naar huis zou nemen. Ik vond het gelijk een geweldig ding. Veel mooier dan z’n rode broeders (met name het onderstel vond ik mooier, en een rode had ik ook al gehad 😉) Ik ben snel naar de verkoper gelopen om te vragen of er nog voorraad was. Je zult het meemaken, sta ik te twijfelen tussen een bruine of zwarte parasol en pikt een ander snel mijn laatste Masterbuilt in.

Rekken vol Masterbuilts waren op voorraad, ik denk dat er wel 10 stonden te wachten om mee naar huis genomen te worden! Snel naar huis gereden om de aanhangwagen te halen, want zo’n doos schuif je zomaar niet achter in je stationwagon. Thuis gekomen heb ik met hulp de MB gelijk in elkaar gezet. Ben er echt enorm blij mee. Ik vind alleen de AMP firebox echt een drama. Het is net een slecht passende legpuzzel zonder instructies. Na een uur wurgen en 10 pogingen zat hij eindelijk in elkaar. Ik heb het idee dat 1 van de delen een misbaksel is, want die is zo krom als een hoepel en past echt niet lekker.

En zo komt het dus dat dit topic niet alleen een voorsteltopic is, maar ook een review van de masterbuilt en gelijk een paar foto’s van de nieuwe aanwinst:

6B6D301B-E22A-4340-B4CF-4EE1BF524555.jpeg
D17F1992-734B-4DA4-9077-B6A9CDFC7AE9.jpeg
E0881A4E-236B-4A0E-B260-17550A5D97C6.jpeg


Bedankt voor het lezen! Groeten, Jeffrey
 
Welkom hier
Gefeliciteerd met je q
 
Hoi Jeffrey, welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap
Waar een kapotte parasol al niet toe lijd 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan