BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 

V-iwaarden

Vuurmaker
Berichten
65
Hallo allemaal,

Ook ik zal me eens netjes voorstellen, ik ben hier terecht gekomen nadat we wat inspiratie nodig hadden voor onze buitenkeuken.

Ik (samen met vrouw en 2 kids) woon in Zwijndrecht en heb een aantal bbq's gehad totdat we 2 maanden geleden onze Bastard Large hebben aangeschaft.
We zijn ooit eens begonnen met een grote gas bbq, toen overgestapt op een Boretti Carbone deze vervolgens weggedaan nadat we een Grill Guru small hadden aangeschaft. Deze hebben we 2 maanden geleden verkocht nadat wede Bastard Large aangeschaft hebben. De reden voor de Bastard is dat
we toch graag grotere stukken vlees willen bereiden en hiervoor ruimte tekort kwamen op de Grill Guru. Het idee was dat we deze er bij zouden houden maar in de praktijk gebruikten we hem toch niet.

Afgelopen weekend zijn we begonnen met het maken van de buitenkeuken, hier vast wat plaatjes. Zodra hij helemaal af is zal ik hem in het juiste topic plaatsen.

Verder proberen we hier wat inspiratie vandaan te halen en jullie mee te nemen in de gerechten die we (samen met mn vrouw) maken.

BD341D05-1747-4AE8-AD2D-430FD6A87298.JPG


IMG_6646.JPG
 
Welkom bij de club, mooie buitenkeuken.
 
Welkom bij het genootschap
Al heel wat gewisseld van Q
 
Hoi V,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan