BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

 
 
 

cold_as_ijs

Pitmaster
Berichten
745
Hoi allemaal,

Ik ben Gijs. Ondertussen al 10 jaar in het bezit van mijn 57 cm Weber. Deze is vooral gebruikt voor het standaard grillen van vlees. Laatste paar jaar heb ik hem eigenlijk alleen maar gebruikt voor low and slow na wat ombouwen. Begonnen met wat buikspek en nu laatste paar keren een heerlijk procureur klaargemaakt. Deze was nog mooi aan het stuk. Het vlees is te lekker om te gaan pullen en te overgieten met saus ;)

Ik BBQ (nog) niet super veel, maar vanwege mijn andere hobby (hobby boeren) heb ik binnenkort wat vlees dat goed verwerkt moet worden. Heb nog 3 hanen in de vriezer liggen en binnenkort gaan er ook 2 varkens naar de slacht. Dus de bbq gaat binnenkort volop gebruikt worden ;).

Zoek wat advies over de aankoop van een kamado, aangezien een weber low and slow toch best wel redelijk werken is. Maar daar zal ik even een ander topic over starten

IMG_4672.jpg


IMG_4673.jpg


IMG_4674.jpg
 
Welkom Gijs
De kamado die er komt hoeft niet stil te staan.

advies is moeilijk, ligt er aan wat je er allemaal mee wilt gaan doen en vergeet hè budget niet 😉
 
Gijs, welkom bij de club

Advies voor een kamado is altijd moeilijk. De prijs is meestal een obstakel, maar goedkoop blijkt wel vaak duurkoop. Over de grote zou ik toch adviseren om te kijken naar een kamado met een doorsnede van 47cm of meer. Dan kan je de meeste gerechten makkelijk maken.
succes met je zoektocht.
 
Hoi Gijs,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier op het mooie forum Gijs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Dank allemaal. Ondertussen is de kamado joe besteld en als het een beetje mee zit kan ik hem volgende week al ontvangen. Had het geluk dat er nog een winkel was die ze nog van de eerste lading kan leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan