BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen PeeVee (v???l foto's!!)

@ PeeVee (of PA3HHO), dank voor de update en details. De link die je stuurde werkte niet hier....
Ja mooie rig heb je daar, ik was destijds net zo gek, zo niet nog gekker als jij nu (nog) bent....het leek in mijn shack wel een museum.
Deze periode ligt echter achter me, kijk er met veel plezier naar terug, de zelfbouw nam ook een belangrijk deel voor haar rekening.
Mijn eerste Yaesu HF doos was een FT7B, echt antiek vandaag de dag, heb ook nog met een 19-set gewerkt van net na de 2e wereldoorlog....
Ik heb letterlijk alles verkocht op een paar dingen na: mijn Junker seinsleutel en mijn logboeken + schoenendozen vol QSL-kaarten  :)
Zo, dat was het wat een voorgaande hobby betrof, ik was echter nieuwsgierig en vandaar de vragen...ik wens je veel plezier op dit forum!
73's de PA3CRS-RedFox-Geert
sk sk sk
 
Welkom een geweldige binnenkomer en volgens mij kan ik er ook met de boot komen?
 
riona zei:
Welkom een geweldige binnenkomer en volgens mij kan ik er ook met de boot komen?
Oei, dat zou ik wel graag willen maar nee, helaas, dat gaat niet. Wij wonen aan een "visput", eigenlijk een zandgat. Vanuit onze tuin kun je net links en rechts het einde niet zien, dus het lijkt een brede rivier. Heel fijn plekje, ik ben er opgegroeid (was het huis van mijn ouders) en er verknocht geraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan