BasBQ
Beef en Steak

voorbereidingen voor zaterdag zijn klaar

Dit ziet potverdikkemme goed uit!!
Als ik dit zie heb ik nog een hoop te leren.
Ben benieuwd!!!!
 
En hier de resultaten, wat vonden we ervan,  Bacon was een aanvulling van de voorraad, snijden en de vriezer in.
Babi Ketjap en Char Siu zijn blijvertjes, was heerlijk.
IMG_1680_zps116a38e1.jpg


Babi Ketjap
IMG_1681_zps61854236.jpg


Char Siu:
IMG_1683_zps2606237e.jpg
 
OMG wat vies...  :D
 
mooi hoor  :)
 
Ziet er  zeer smakelijk uit , ik gebruik alleen Char Siu sauce van LKK voor de Char Siu, ik heb het niet zo op de kleurstoffen en probeer deze dan ook te vermijden. De Lobo poeder bevat verder eigenlijk niet veel bijzonders, kan je zelf makkelijk toevoegen.  De rook ontwikkeling in mijn  bbq door het verbrandde hout geeft ook al een mooie kleur aan het vlees.  Weet wat je eet... E nummers
 
Daar heb je vast veel mensen blij mee gemaakt.
 
Zo ga je toch ineens heel anders tegen babi ketjap aankijken. Goed man, knap werk.
 
Lijkt mij lekker :D
 
Ziet er allemaal heerlijk uit! Ik gebruik ook een mix van LKK en Lobo. En E-nummers, er zijn ook een hoop natuurlijke dingen waar zo'n nummer aan hangt ;)
 
noskos zei:
Ziet er allemaal heerlijk uit! Ik gebruik ook een mix van LKK en Lobo. En E-nummers, er zijn ook een hoop natuurlijke dingen waar zo'n nummer aan hangt ;)
Klopt, in de Lobo zitten ook natuurlijke E nummers, volgens mij in een groot gedeelte van onze voeding, zeker de kant en klaar ingredienten en de speciale kleuren, koop maar eens een pak Megamindy / Megatoby hagelslag, de roze chocolade is bietenrood (onschuldig) , de blauwe E132 minder onschuldig, maar ja van 2 of 3 van die hagels  per dag zullen mijn kinderen niet dood gaan. Dus staat hier ook gewoon in de kast.

Toch doe ik het liever zonder, als het mogelijk is. Niet dat ik nu elk product analyseer voordat ik het aanschaf :)
 
Ziet er erg lekker uit! Heb gelijk trek
 
Ziet er allemaal heerlijk uit, volgens mij was dat een zeer geslaagde sessie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan