BasBQ
Beef en Steak

Vlees leveranciers.

Waar koop ik mijn (online) vlees?


  • Totaal aantal stemmers
    0
Koelverse producten zo thuis bezorgd...
Internetslagerij.nl

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

 
Holkers zei:
Ik ga ook altijd naar BBQuality voor m'n BBQ vlees maar ook m'n dagelijkse vlees komt daar vandaan. Snel, veel keuze, erg goede kwaliteit en doen niet moeilijk over een "beetje meer". Voorbeeld: vorige maand kreeg je een kilo bavette bij bestelling boven 100 euro. Dat redde ik makkelijk, maar kreeg 2 bavettes / bavetten (?) van bijna 700 gram stuk.

Daarvoor altijd bij B&S maar ben daar op afgeknapt door de verlaging van de kwaliteit van het vlees. Is geen supermarkt spul, maar scheelt niet veel aan in mijn ogen.


+1    Kreeg het er ook bij, mooie geste.  ;)  :) !
 
Ook hier een tevreden klant van bbquality.
Postnl maakte er weer een zootje van met bezorgen. X(

contact gehad met Paul van bbquality ( zelfs in de avond reageren ze op mails ) en keurig opgelost, De volgende dag werd er meteen een nieuwe zending opgestuurd.
Keurig verpakt en ook nog echt diepgevroren aangekomen.

Ik zeg een aanrader ik zal zeker vaker bij ze bestellen.  :D


 
pko zei:
Ook hier een tevreden klant van bbquality.
Postnl maakte er weer een zootje van met bezorgen. X(

contact gehad met Paul van bbquality ( zelfs in de avond reageren ze op mails ) en keurig opgelost, De volgende dag werd er meteen een nieuwe zending opgestuurd.
Keurig verpakt en ook nog echt diepgevroren aangekomen.

Ik zeg een aanrader ik zal zeker vaker bij ze bestellen.  :D

+1
Mijn bestelling bij bbq quality ging deze week ook niet zo soepel. Van lenting zou het bezorgen, maar Is niet geweest. Volgende dag Paul even gebeld en de volgende dag via postnl alsnog mijn bestelling netjes bevroren ontvangen.
Goed opgepakt door bbq quality. Erg tevreden.
 
SilverFox zei:
BensBQ zei:
ik bij Sherwoodfoods http://www.sherwoodfoods.co.uk/  ;) prachtig spul ook voor bbq competitie
Vanuit Engeland deze kant op, gaat dat goed? En hoe gaat dat prijstechisch?

gaat via een depo in Gent, de prijs weet ik niet omdat ik er niet voor betaal (ik ben een test persoon over hoe ik over de kwaliteit denk etc. en gebruik het in mijn filmpjes voor hun en voor mij) maar dit bedrijf wil zeker in 2018 gaan leveren aan een aantal bedrijven in Nederland zodat deze mooie producten ook hier verkrijgbaar zijn voor iedereen.
een voorbeeldje zijn de buik-spareribs (op z'n Hollands gezegd) daar is veel vraag naar maar als bedrijven in Nederland en Duitsland die allemaal zo gaan uitsnijden blijven er nog weinig speklapjes over voor de consument, daar snijden ze de varkens anders uit
 
vandaag voor het eerst van aalvink binnen gekregen, ziet er goed uit zo op het eerste gezicht.
eerder eens besteld bij beef en steek, was erg goed maar ook heel duur!
 
Slager hier in Lisse, Ronald Clemens. Top gozer met fantastisch spul.
 
Hier gisteren in Leeuwarden  bij bakker uw slager  :D varkenslende besteld en gevraagd of ze van alles konden leveren dat kon dus .
Dat daar maar eens vaker heen normaal ga ik naar de Sligro
 
Heb vrienden in de vleesgroothandel  , kan alle delen bestellen zoals ik ze wens  ?

Prijstechnisch een groot voordeel.

Voor speciale projecten ben ik blij met de zelfslachtende slager op het dorp.
Rob van de Berg te Voorhout , klasse kwaliteit en interesse in de manier van bereiden en snijdt naar wens de gevraagde delen uit. Geeft tips en luisterd ook naar je plannen. Goede combi juist adres.
 
Ik bestel altijd bij Aalvink. Het vlees is van prima kwaliteit. Het wordt ver geleverd, dat vind ik toch wel een plus ten opzichte van bevroren vlees. Doet niet te flauw met de gewichten en, niet onbelangrijk, leden van het genootschap krijgen ook nog eens 10% korting.
 
Sinds kort bestel ik de grotere stukken via devleesboerderij.nl zeer goede prijs en ik hoefde minder vet van mijn procureur weg te snijden dan bij de slager.
Dinsdag komt er weer 10 kilo procureur binnen met 4 kilo platte en korte ribben. alvast klaar voor de feestdagen.
 
Bart1978 zei:
Sinds kort bestel ik de grotere stukken via devleesboerderij.nl zeer goede prijs en ik hoefde minder vet van mijn procureur weg te snijden dan bij de slager.

Ben een luie BBQ"er bij mij gaat het vet eraf boven het vuur .

Persoonlijk hoor ik leveranciers van vlees te veel vertellen , mooi mager vlees , het mag van mij anders .
 
Bart1978 zei:
Sinds kort bestel ik de grotere stukken via devleesboerderij.nl zeer goede prijs en ik hoefde minder vet van mijn procureur weg te snijden dan bij de slager.

Ik kende ze nog niet, maar ziet er wel interessant uit. Met name alles vers, niet ingevroren en de mogelijkheid om de portionering bij sommig vlees zelf aan te kunnen geven.
 
Kan ook net iets te veel van het goede zijn. :D
 
Joop130 zei:
Bart1978 zei:
Sinds kort bestel ik de grotere stukken via devleesboerderij.nl zeer goede prijs en ik hoefde minder vet van mijn procureur weg te snijden dan bij de slager.

Ben een luie BBQ"er bij mij gaat het vet eraf boven het vuur .

Persoonlijk hoor ik leveranciers van vlees te veel vertellen , mooi mager vlees , het mag van mij anders .

Joop: bij mij gaat het meeste vet er op de smoker ook af, maar het vet wat aan de buitenkant van mijn nekje zit, snij ik weg zodat de smaken van de rub in het vlees trekken.
die smaken dringen niet door het vet, en die smaak smelt ook weg tijdens het bereiden. dus voor ik de rub aanbreng snij ik zoveel mogelijk vet weg. 
 
Terug
Bovenaan Onderaan