BasBQ
Beef en Steak

Vis roken

 
 

Hendrik

Kooltjesharker
Berichten
129
Beste mede bbq'ers,

Zover wil ik degene bedanken voor de leuke en leerzame tips over mijn 1e procureur op de bbq. Vandaag ga ik vis roken, ditmaal IJsselmeerpaling. Uiteraard niet in de bbq, maar in m'n rookkast. Als dit klaar is mag ik dan een stukje plaatsen met wat foto's, of is dat vloeken in de kerk bij het bbq-gemeenschap ? Ik hoor het graag en wil me uiteraaard aan jullie regels houden!!
 
Dat zal denk ik geen probleem zijn..
Plaatjes over roken van voedsel zijn denk ik wel welkom al is het niet op een "echte bbq " er zijn ook een aantal topics met eigen gebouwde smokers en dat mag ook ;)
 
Dat zal denk ik geen probleem zijn..
Plaatjes over roken van voedsel zijn denk ik wel welkom al is het niet op een "echte bbq " er zijn ook een aantal topics met eigen gebouwde smokers en dat mag ook ;)
Oke bedankt, ik wacht het antwoord van de forumleiding rustig af!
 
Warm roken doe ik zelf ook graag in de WSM of zelfs in mijn groene ei. Maar die lange palingen kan je in die laatste was lastiger kwijt. Dan is een rookkast wellicht praktischer. Succes en ik ben benieuwd naar je avonturen!
 
Geen probleem hoor, er is vuur, er is rook en iets om erin te garen. Dan zijn we al snel tevreden 😉
 
Ik zie dat je het al geplaatst hebt, maar inderdaad.
We roken hier warm, koud, vis, vlees..

Heck, ik heb @noskos zelfs boter zien roken.
Ook een heel topic over rookkaas..
Het houdt niet op, en die Philip Morris verdiend er niks aan!
 
Ik zie dat je het al geplaatst hebt, maar inderdaad.
We roken hier warm, koud, vis, vlees..

Heck, ik heb @noskos zelfs boter zien roken.
Ook een heel topic over rookkaas..
Het houdt niet op, en die Philip Morris verdiend er niks aan!
Ga ik me in verdiepen, topic over rookkaas. Wil binnenkort nog wat zalm koud roken, misschien leg ik er dan ook wel wat kaas bij in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan