Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big-T zei:Nee morgen wordt ie opgehaald ;D
structor zei:En als aanvulling op het bovenstaande, kijk of even bij het diy deel voor het verrijdbaar maken. Ik heb de plank oplossing gebruikt en dan vier wielen gemonteerd. Ik heb mijn OTG en WSM naast elkaar staan en bij het openzetten van alle luchtschuifjes bij het aansteken en ze daarna dichtdoen is het erg makkelijk even de WSM naar voren te trekken en dan weer terug te rollen. Ik heb trouwens wel wieltjes er onder gezet die je kunt blokeren.
Big-T zei:structor zei:En als aanvulling op het bovenstaande, kijk of even bij het diy deel voor het verrijdbaar maken. Ik heb de plank oplossing gebruikt en dan vier wielen gemonteerd. Ik heb mijn OTG en WSM naast elkaar staan en bij het openzetten van alle luchtschuifjes bij het aansteken en ze daarna dichtdoen is het erg makkelijk even de WSM naar voren te trekken en dan weer terug te rollen. Ik heb trouwens wel wieltjes er onder gezet die je kunt blokeren.
fototje!
Schuldgevoel is morgenochtend weg ;D. Gefeliciteerd met je qBig-T zei:Zojuist binnen! Voel me nu wel beetje schuldig tov mevrouw Big-T. weer een BBQ!