Beef en Steak

Verschil WSM 2010 en 2012

Big-T

Gemarineerd
Ik kan een WSM 2010 model nieuw kopen voor EUR 300 bij de lokale BBQ boer, omdat het een verouderd model is. Weten jullie wat het verschil is tussen model 2010 en model van nu? (behalve handvaten)

ik denk dat in het oude model geen thermometer zit, ik heb ook het oude model, ben er helemaal blij mee en mis die thermometer totaal niet

in de omschrijving staat dat ie wel een thermometer heeft, maar heb hem nog niet in het echt gezien!

Dan zal het waarschijnlijk alleen om de handvatten gaan.

Hitte schild aan de onderkant? Ander greepje aan het deurtje?  Of zijn dat al oudere modificaties?

maar voor die 300 zou ik hem denk ik gewoon kopen

zit er sterk over te twijfelen. is de 47 cm, maar mijn OTO is ook 47 cm en dat vind ik groot zat... hmmm dilemma's

ik had mijn zinnen ook gezet op een WSM 57 cm, nu kwam er een WSM 47 cm voorbij voor weinig, die heb ik toen gekocht.
Heb er geen moment spijt van gehad en ben ook nog nooit ruimte tekort gekomen

dan ga ik vrouwlief maar eens lief aankijken ;)

ik heb regelmatig een bbq voor 15 a 20 mensen hier thuis, en ik doe dan het meeste op de WSM, daarbij mijn OTP 57 en je kan iedereen ruim voorzien van heerlijk eten

Big-T, EUR 300,- is een erg mooie prijs hoor voor de 47.  :)
Ik heb de die van mij onlangs met 20% korting voor EUR 319,- kunnen kopen.

Ik wilde ook altijd de 57, echter nu ik de 47 heb, lijkt dat mij echt wel voldoende. (de 57 zou echt overkill zijn geweest, en het scheelt nu heel veel in kooltjes met de 47 t.o.v. de 57)

Suc6 met je keuze.

Mac

In een 47 kun je zo 10 kg procureur kwijt voor pulled pork. Ribs kun je ook 5 racks per rooster kwijt met een ribrek en meer als je creatief stapelt.

Oke jullie hebben mij overtuigd. Nu moet ik vrouwlief nog overtuigen over de noodzaak van een WSM ;) aangezien ze nu heeft gezien hoe goed L&S gaat op de OTO 47 cm ;)

Dat gaat veeeeeel beter op een WSM, een OTX is gebouwd om te grillen, je kunt low & slow doen, maar daar is hij niet voor gemaakt. Een WSM is gebouwd om langdurig zeer stabiel op een lage temperatuur te werken, daar kan geen keteltje tegenop!

I totally agree, mij hoef je ook niet meer te overtuigen :P

Ik dacht ik draag nog wat argumenten aan voor mevrouw Big T ;)

Haha, daar is Dennis altijd goed voor/in. Daarom heb ik nu een ei. ( onder andere) ;) Go Dennis! En Big-T!

kun je ook een langskomen om te praten over een primo dan?

Uiteraard de XL!

maaruh mevrouw Big-T is om hoor! morgen wordt ie gehaald!

Terug
Bovenaan Onderaan