BasBQ
Beef en Steak

Varkens procureur recept

nickvd

Vuurmaker
Berichten
77
Ik wil woensdag de varkens procureur gebruiken om naast de aardappeltjes en groente te serveren.

Heeft iemand een lekker recept of ideeën? Ik heb er alleen maar pulled pork van gemaakt.
 
Hier ook vorige week; hele procureur (bijna 3kg) indirect rond 100 graden tot 75 graden kern, alleen peper en zout en gemopt met Tootsie's mopsaus. Had wel even nodig...... ruim 14 uur en toen nog een uurtje rusten :p
 
onderstaande zou je ook nog kunnen maken indien je een pan hebt:




Lijkt me erg lekker en ga dit binnenkort zelf proberen
 
Laatst bewerkt:
Heb je een spit? Je kan met procureur ook heel lekker gyros maken! Misschien geen top combinatie met aardappels en groente maar iig wel een heerlijk procureur recept!

 
Heb ik helaas nog niet. Ik heb een piggy rub er op gedaan en laten garen tot 80 graden met een lekker rookhoutje er bij. Daarna lekker laten rusten ,smaakte erg goed met een lekkere rooksmaak
 
Hier ook vorige week; hele procureur (bijna 3kg) indirect rond 100 graden tot 75 graden kern, alleen peper en zout en gemopt met Tootsie's mopsaus. Had wel even nodig...... ruim 14 uur en toen nog een uurtje rusten :p
Wat een tijd. Zet je dan je wekker midden in de nacht ofzo
 
Wat een tijd. Zet je dan je wekker midden in de nacht ofzo
:ROFLMAO::ROFLMAO: Hij lag er om 6:30 op inderdaad..... had gedacht wat eerder klaar te zijn maar het duurt zolang het duurt..... niets aan te doen. Behalve inpakken dan.... dan had ik wat eerder klaar kunnen zijn. ;)
 
Ik wil woensdag de varkens procureur gebruiken om naast de aardappeltjes en groente te serveren.

Heeft iemand een lekker recept of ideeën? Ik heb er alleen maar pulled pork van gemaakt.

En, wat is het geworden. Ik zie dat je een groot aantal overheerlijke opties aangeboden hebt gekregen.

Wellicht voor de volgende keer, tipje, Char siu of babi pangang. 😋
 
En, wat is het geworden. Ik zie dat je een groot aantal overheerlijke opties aangeboden hebt gekregen.

Wellicht voor de volgende keer, tipje, Char siu of babi pangang. 😋
Klinkt ook lekker had nog niet van char siu gehoord, net het recept gekeken, lekker! Zo ook babi pangang! Ik ga ze onthouden 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan