BasBQ
Beef en Steak

Vandaag is het zover

ik ga ook zo mijn mandje in, laat je bbq dicht, probeer echt niet even stiekem te kijken, hou je dome temperatuur goed in de gaten dat ie tussen de 107 en 120 gr C blijft, dan gaat het echt goed komen.

succes vannacht, en hou ons op de hoogte met de temperaturen  ;)
 
Ik ga ook even pitten, was een lange dag vandaag. Veel plezier met je sessie, tot morgen aan de andere kant van de zone ;)
 
Leo zei:
ik ga ook zo mijn mandje in, laat je bbq dicht, probeer echt niet even stiekem te kijken, hou je dome temperatuur goed in de gaten dat ie tussen de 107 en 120 gr C blijft, dan gaat het echt goed komen.

succes vannacht, en hou ons op de hoogte met de temperaturen  ;)

Heb een uur geleden kolen bijgevuld, daar zingt ie de rit wel mee uit, want hij gebruikt heel weinig,
dome nu 114 kern 56, en slaap ze leo ;)
 
+1 is een militaire melding. Het komt uit de basisgevechtstechniek (BGT) "VUREN". De schutter die als eerste vijand meldt doet dat uitgebreid (richting, afstand, doel, uitrusting, sterkte en actie) en wanneer tijdens dat 'contact' nog een doel wordt onderkent hoeft er alleen maar een zgn "+1 melding" gedaan te worden, dus niet meer het hele riedeltje...

Anywayz, gaat lekker zo. Succes vannacht!
 
Wat zal jij een lekker ontbijt hebben.
 
Het zal wel lekker ruiken bij je op het balkon.
 
hij gaat mooi Henny, gewoon laten gaan zoals ie gaat hij zal straks wel wat sneller op gaan lopen.
Maar zoals Noskos al zei heb je kans dat je nog een zone krijgt
 
Inderdaad, hij gaat lekker. Ik was bij mijn eerste keer bang dat ie te snel ging. Was toen heel blij toen de temp eindelijk bleef hangen... Hoe langer het duurt, hoe beter ie straks smaakt ;)
 
Gaat helemaal goed hoor. Niet wanhopen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan