BasBQ
Beef en Steak

Vacumeermachine

Kan je bij die 569 ook folierollen gebruiken? Lijkt mij een veel fijnere manier aangezien je de zak kan afstemmen op het formaat vlees
Rollen klinken leuk, maar is wel een extra keer je sealer gebruiken, en dus extra slijtage daarop.
Ik gebruik eigenlijk bijna alleen maar zakken, heb ze in allerlei verschillende maten liggen. Ook nog wel 1 rol voor hele grote afmetingen, maar die heb ik nog amper gebruikt. Het gemak om gewooneen zak te pakken vind ik erg fijn werken, ipv iedere keer op maat knippen, sealen en dan vacumeren.
 
Dat was ik gisteren aan het uitzoeken hoe dat precies met die rollen werkt. Dat is dus in principe zelf zakjes op maat maken.
 
En in 2de instantie voor als ik deze winter eens ga experimenteren met koud roken. Ik lees overal dat de gerookte goederen dan meestal vacuum verpakt worden en dan nog een paar dagen in de koelkast mogen.

Vergeet zeker het pekelen niet, vacuumpekelen is in mijn ogen de beste methode.
Als ik me goed herinner woon jij toch ergens in Vl.brabant? wil je er gerust wel eens mee helpen als je koudwatervrees hebt :).
 
Vergeet zeker het pekelen niet, vacuumpekelen is in mijn ogen de beste methode.
Als ik me goed herinner woon jij toch ergens in Vl.brabant? wil je er gerust wel eens mee helpen als je koudwatervrees hebt :).

Dat pekelen ben ik idd nog niet aan gekomen. Moet ik me eens over inlezen. Heb nog veel voor de boeg als ik dat allemaal zo lees :D
En het zou interessant zijn om iemand in de buurt te hebben die er meer van kent dan ik. Want mijne maat met zijn koksopleiding resulteert altijd in grappige discussies. Die heeft vooral klassieke franse keuken gedaan en hetgeen wij op de BBQ doen staat vooral haaks op hetgeen hij geleerd heeft :ROFLMAO:

Ik ben woonachtig in Kortenberg. Van waar zijt gij ergens?
 
Ik gebruik (naar volle tevredenheid) de Princess 492967 (EUR 57,-) voor de pulled pork, sate, hamburgers, en allerlei andere zaken :)
 
Buiten de datingsite reacties om😂😂 allen bedankt. Wou ik gaan voor de 569 is hij vanacht van prijs van 72 naar 89 gegaan. En die 575 op ibood is niet meer te krijgen voor die prijs. Misschien is het een teken en ga ik er nog ff overna denken..
 
Als ik dat soort uitspraken lees ben ik blij dat ik zover weg woon hahahaha
 
Stelletje slijmballen hahaha, maar ik heb net de Solis Vac 578 op de kop getikt bij de Mediamarkt voor nog geen 7 tientjes. Bedankt voor de adviezen allen
 
Stelletje slijmballen hahaha, maar ik heb net de Solis Vac 578 op de kop getikt bij de Mediamarkt voor nog geen 7 tientjes. Bedankt voor de adviezen allen

Was die in de sale of iets? Op alle andere sites is die bijna het dubbele.
 
Stelletje slijmballen hahaha, maar ik heb net de Solis Vac 578 op de kop getikt bij de Mediamarkt voor nog geen 7 tientjes. Bedankt voor de adviezen allen

Beter in België in de MM proberen te bestellen. Geven deze week zo goed als op alles 18% korting. Maar jammer verzenden ze niet naar NL van daaruit :).

Veel plezier ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan