Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb deze ook, bevalt prima. In de aanbieding voor €70 bij bol gekocht.Heb deze week de Solis EasyVac Pro Black 569 aangeschaft en gebruikt om mijn pulled pork te vacumeren. Prima apparaat heeft een stand voor marinade.
Ik heb toevallig gisterenavond via ibood.nl een Solis Vac Prestige 575 voor 125 (met de verzendkosten er bij) besteld. (Mijn buurman had er één naar tevredenheid)
Hier kunnen zakken maar ook rollen in, zodat je ook zelf op maat kunt snijden, voor lange producten.
De €125 Scheelt toch gauw weer een paar tot vele tientjes i.t.t. andere websites!
Succes met de keuze en evt. aanschaf.
Thanx 4 the tip. Net besteld.
Direct erna voorzichtig aan mijn vrouw verteld omdat ze al vindt dat ik me te hevig laat gaan met aankopen ivm die BBQ. Zeg erbij dat ik deze wel uit eigen zak betaal ipv ons gezamenlijk budget. Antwoord ze: 'Oh, dat wil ik al zo lang hebben'![]()
Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooie machine. Ik heb m’n zinnen gezet op de Lava Vacuum Sealer v.200 premium.
Ik heb een tijd geleden van m’n broertje een solis geleend. Het nadeel vind ik dat je na 5x sealen de boel moet laten afkoelen. Of is dat iets van oudere modellen?
daar heb ik eertijds ook naar gekeken, want als je een paar kilo pp of zelfgemaakte worstjes in porties gaat vacumeren, dan is het even lopende band werk.Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een mooie machine. Ik heb m’n zinnen gezet op de Lava Vacuum Sealer v.200 premium.
Ik heb een tijd geleden van m’n broertje een solis geleend. Het nadeel vind ik dat je na 5x sealen de boel moet laten afkoelen. Of is dat iets van oudere modellen?
Nu ff geen idee welke nummer ik heb, maar rollen gaan erin. Zit ook behoorlijk wat aan zakken en rollen bij. Zowel in de doos zelf als de 2 meegeleverde pakketjes.Kan je bij die 569 ook folierollen gebruiken? Lijkt mij een veel fijnere manier aangezien je de zak kan afstemmen op het formaat vlees
Dit moet de 575 zijn! Heb hem ook vandaag binnen gehad! Ben benieuwd...