BasBQ
Beef en Steak

Uitsloven voor de vrienden

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.156
Gisteren een vriend met zijn vrouw en dochter over de vloer. Was vroeger mijn beste vriend, maar sinds ik een uur verder ben gaan wonen, zagen we mekaar nog maar sporadisch. Door Covid zelfs als 2,5 jaar niet meer gezien en dus was het tijd om nog eens af te spreken.

's Morgens al begonnen met de wings te pekelen in bruin bier, zodat deze tegen de middag een dry rub kregen en een paar uur op een rooster konden drogen in de koelkast.
Ondertussen dan ook de zalbonbons in de marinade gezet zodat een paar uur kon trekken.

Het hoofdgerecht was dan Black Angus entrocotes op 3 manieren: Pezo, coffeerub en een mayosear. Allemaal eerst met de reverse. Daar dan wat hasselback patatoes bij, alsook groene asperges en slaharten.

Natuurlijk weer veel te veel, maar dan heb ik vanavond nog wel wat te bikkelen :ROFLMAO:

Moet wel toegeven dat ik deze keer wat nonchalant ben geweest met de foto's. Niet van alles het perfecte plaatje.

IMG_4274.JPEG


IMG_4275.JPEG


IMG_4276.JPEG


IMG_4281.JPEG


IMG_4294.JPEG


IMG_4295.JPEG


IMG_4297.JPEG


IMG_4298.JPEG


IMG_4299.JPEG


IMG_4300.JPEG


IMG_4301.JPEG
 
Dat is toch heerlijk zo.

Lekker eten en drinken met goede vrienden is fantastisch op deze manier.
 
Ziet er donders lekker uit , hij zal nu wel vaker komen ๐Ÿ˜„
 
lekker man, zo weer even samen met je vrienden... en dan nog een goeie bak voer erbij... heerlijk!!
 
Kijk, dat laatste plankje, daar trek je vrienden mee.
Lekker.
 
Dat is toch heerlijk zo.

Lekker eten en drinken met goede vrienden is fantastisch op deze manier.
Drinken was wat minder.
Zij waren 's middags al gaan eten met zijn ouders ter gelegenheid van een verjaardag. Dus tegen 15u waren ze bij mij thuis en alcohol zagen ze niet meer zitten. Gelukkig ben ik in mijn 3 maanden alcoholvrij (tot 3 april nog) en heb ik veel alcoholvrije drankjes in huis. Dit is al mijn 4de jaar dat ik dat doe, en ik leer elk jaar weer wat meer alcoholvrije drankjes kennen. En durf ondertussen ook toegeven dat er al voldoende alternatieven zijn waardoor ik het helemaal niet meer mis.
 
Zalig zeg, lekker eten en drinken, mooie gesprekken en dan toch ook nog wat foto's voor je vrienden hier... helemaal top!
 
Mooihoor ๐Ÿ‘๐Ÿป

Sommige 0.0 biertjes of speciaalbiertjes 0.0 zijn best lekker. Ik doe dat ook af en toe, ff paar maanden geen alcohol

Die combi van rucola, parmezaan en vlees blijft heerlijk โค๏ธ
 
Mooihoor ๐Ÿ‘๐Ÿป

Sommige 0.0 biertjes of speciaalbiertjes 0.0 zijn best lekker. Ik doe dat ook af en toe, ff paar maanden geen alcohol

Die combi van rucola, parmezaan en vlees blijft heerlijk โค๏ธ
Vroeger was dat niet te pruimen, maar tegenwoordig brouwen ze met alcohol en halen de alcohol eruit. En het wordt alleen maar beter.
 
Echte vrienden blijven vrienden!! En zo zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan