BasBQ
Beef en Steak

Triple-T, Class of 2017

Hoi Leo,

Wat een geweldig initiatief weer
Na 2 jaar twijfelen zou ik graag dit jaar meedoen, maar ik heb een probleem met het weekend in maart. Zet me in ieder geval maar op de lijst. Ik zal voor 31 januari aangeven op ik wel of niet kan.

Gr Peter
 
Er is nog plek in de hoge hoed van Leo.

Dus twijzel niet langer en doe mee aan deze geweldige ervaring.
 
Hendrik van Maurik zei:
:D :D
We gaan er een super jaar van maken
Ik schat in in de top 3 😋👍

Nooit te laag inzetten Hendrik :D Maar wordt leuk!
 
Verdorie mis ik weer de inschrijving, jammer Succes tob wel weer aan met Gerda  :D
 
Waarom lees ik dit soort fantastische kansen altijd veeeeeel te laat, 2018 weer?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Wailer zei:
Waarom lees ik dit soort fantastische kansen altijd veeeeeel te laat, 2018 weer?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Bij voldoende aanmeldingen wel. Ik ben in ieder geval al benaderd om de kipworkshop te geven....
 
Dominique zei:
Wailer zei:
Waarom lees ik dit soort fantastische kansen altijd veeeeeel te laat, 2018 weer?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Bij voldoende aanmeldingen wel. Ik ben in ieder geval al benaderd om de kipworkshop te geven....

Dus je bent gewaarschuwd!  :D
 
Wailer zei:
Waarom lees ik dit soort fantastische kansen altijd veeeeeel te laat, 2018 weer?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
weet waar je aan begint met Dominique als kippe koningin.

Als je interesse hebt, moet je mij mij vast een pb sturen met je gegevens, dan zet ik je vast op de lijst voor de nieuwe class
 
Dominique zei:
Wailer zei:
Waarom lees ik dit soort fantastische kansen altijd veeeeeel te laat, 2018 weer?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

Bij voldoende aanmeldingen wel. Ik ben in ieder geval al benaderd om de kipworkshop te geven....

Zwarte kip  :D :D
 
Richard Soeteman zei:
Hendrik van Maurik zei:
:D :D
We gaan er een super jaar van maken
Ik schat in in de top 3 😋👍

Nooit te laag inzetten Hendrik :D Maar wordt leuk!
Goed geschat Hendrik, gedeelde 1e en een gedeelde 3e plaats. Gelukkig heb ik meer verstand van bier drinken
 
Terug
Bovenaan Onderaan