Met wat proppen past het allemaal net in het schuurtje. Nu gaan sparen om wat vlees voor de bbq te kopen
Tja, keuzes……
Als je nu nog vlees kan betalen heb je in ieder geval een goeie hittebron.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat proppen past het allemaal net in het schuurtje. Nu gaan sparen om wat vlees voor de bbq te kopen
Je gebruikt de Ecobrassa in de summit? Ik gebruik daar gewoon houtskool. Ik heb de cocosbriketten voor de WGA. Makkelijker mee te nemen en door de "vaste maat" weet je ook hoeveel brandstof je hebt.Altijd tevreden geweest met Tom Cococha, maar die kan ik niet meer vinden. Vanochtend 24 dozen Ecobrassa gehaald, in de aanbieding. Dus kan weer een paar jaar vooruit. Iedereen is hier lovend over Ecobrassa dus daar kan ik me geen buil aan vallen
Ik heb hier ook een zakje van meegenomen maar zo'n rommel heb ik niet eerder meegemaakt. Ze branden nu ruim en uur en stinken verschrikkelijk en geven heel veel as. Ik heb hier kip liggen om te roken maar ik vrees dat het hem niet gaat worden met deze briketten.Ik gebruik een mix van houtskool (Weber rommel) en de kokos van House of Charcoal (bij de Makro, prima kooltjes).
Heb je het over de Weber of de Makro?Ik heb hier ook een zakje van meegenomen maar zo'n rommel heb ik niet eerder meegemaakt. Ze branden nu ruim en uur en stinken verschrikkelijk en geven heel veel as. Ik heb hier kip liggen om te roken maar ik vrees dat het hem niet gaat worden met deze briketten.
House of Charcoal.Heb je het over de Weber of de Makro?
Jammer dat het bij jou zo fout uitpakt.House of Charcoal.
Veel as wel. Maar ik heb wel al een paar zakken ervan opgebrand. Afgezien van de as geen issues mee gehadOud draadje, maar heeft iemand de kokosbriketten van Vuur en Rook weleens gebruikt? Ik gebruik al een aantal jaar ecobrasa, maar die van vuur en rook zelf zijn een derde goedkoper en dat is best wat. Deze: https://www.vuurenrook.nl/nl/vuur-rook-hot-coconut-briketten-pillow-shape.html
Pillow shape doet me denken aan die dingen van de Welkoop. Die maken ze natuurlijk ook niet zelf, zou dit hetzelfde spul zijn? Die vond ik namelijk net wat minder prettig. Meer as vooral.