BasBQ
Beef en Steak

Tomahawk steak

 
 

HarmenR

Vuurmaker
Berichten
56
Gisteren de vriezer maar weer wat leger gemaakt door een Tomahawk eruit te halen. Gewoon met peper en zout en een klein beetje rook. Eerst de steak indirect tot 47 graden met een hickory chunk. Ondertussen ook een spitskool erbij volgens recept van smokey goodness. Daarna bbq opgestookt naar zo'n 200 graden direct voor wat grillstrepen. Daarna nog wat olie, ansjovis, knoflook en pijnboompitten over de spitskool en een Uienpuree erbij. Het heeft weer gesmaakt 😋.
DSC_1524.JPG

DSC_1527.JPG

DSC_1536.JPG

DSC_1537.JPG

IMG_20211204_221328_146.jpg

DSC_1541.JPG
 
Man man ziet er goed uit , mooie foto's, de bastard straald best 😅
 
Oe, mooie plaatjes zo! Zal zeker gesmaakt hebben.
 
Dat ziet er zeer smakelijk uit, had graag een stukje vlees van de tomahawk geproefd.
 
Dat ziet er mooi uit, leuk zo die gegrilde spitskool.
 
Dat ziet er lekker uit. Die spitskool had ik zelf ook al eens gemaakt. Die smaakte ook goed vond ik al rook het bereiden nogal sterk naar de ansjovis.
 
Water loopt me in de mond!
 
Ziet er smakelijk uit. Het lijkt alsof er altijd meer bot als vlees op een tomahawk zit
 
Dat ziet er lekker uit. Die spitskool had ik zelf ook al eens gemaakt. Die smaakte ook goed vond ik al rook het bereiden nogal sterk naar de ansjovis.
Klopt de geur kan best sterk zijn maar de smaak was echt bijzonder goed!
 
Ziet er smakelijk uit. Het lijkt alsof er altijd meer bot als vlees op een tomahawk zit
Het was behoorlijk veel vlees alleen wel veel dik vet in het midden. Dat vond ik wel wat minder. Maar de show waarde is wel altijd goed met dat bot eraan 😎
 
Ziet er goed uit
De brandende Q in het donker ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan