Ik ben van plan om een andere thermometer tekomen. Ik zoek 1 voor de ketel temp. en 1 probe voor het vlees. Waar je zelf de temp. in kunt stellen. Wat adviseren jullie. Wil een keer wat goeds. m.v.g. Jeroen Kruit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit met een behoorlijke afstand om een redelijke bluetooth verbinding te houden. daarom zat ik aan de inkbird te denken met wifiAls je alle functionaliteit van de Signals niet nodig hebt is er altijd nog het kleine broertje de Thermoworks Smoke. Twee voeler, één voor je barbecuetemperatuur, één voor je kerntemperatuur. Losse unit erbij om tot op grote afstand af te kunnen lezen en een stuk goedkoper dan zijn grote broer.
Hele degelijke thermometer en eigenlijk altijd degene die ik pak uit de grote verzameling hier.
thx dennisDe Smoke is een RF thermometers, dus een zender ontvanger met een veel groter bereik.
Bedankt voor de tip. Kan ik hier ook als argument aanhalen om mijn vrouw te overtuigen.Draadloos zonder snoertje is de oplossing.
Snoertje kan warm worden en littekens achterlaten, gelijk to the point komen en vragen of ze het leuk vind als jij je arm verminkt.
Draadloos zonder snoertje is de oplossing.
Snoertje kan warm worden en littekens achterlaten, gelijk to the point komen en vragen of ze het leuk vind als jij je arm verminkt.
Besteld, thx!Mocht er iemand op zoek zijn naar een deal op Inkbird Thermometer (IBBQ-4BW).
Ze hebben een tijdelijke deal:
IBBQ-4BW is weer online‼ ️
IBBQ-4BW Wi-Fi & Bluetooth Vleesthermometer
Ondersteunt wifi (2,4 GHz) en Bluetooth-verbinding
Inclusief 4 vleessondes met individuele kleuren
Met Cloud-functie, zodat u niet thuis hoeft te blijven. Je kunt het overal lezen met 4g / 5g
Alarm en timer
Een oplaadbare batterij die minimaal 24 uur meegaat
Snel en nauwkeurig. Meet van -50 ℃ tot 300 ° C
Een complete app met temperatuurdiagram
Magneten zodat het ook goed en stevig op een stalen ondergrond blijft staan
Link: https://amz.fun/sdn3g
Review: https://www.bbqnerds.nl/ibbq-4bw/
IBBQ-4BW is nu op voorraad in ons Amazon-magazijn. Beperkte voorraad van 200 stuks !!Gebruik de code: NJRWVU5Q en ontvang die 30% korting !!
Wie het eerst komt het eerst maalt
Voor de duidelijkheid ikzelf heb geen enkele band met Inkbird.