BasBQ
Beef en Steak

thermometer

 

kruit17 Jeroen

Stoker
Berichten
291
Ik ben van plan om een andere thermometer tekomen. Ik zoek 1 voor de ketel temp. en 1 probe voor het vlees. Waar je zelf de temp. in kunt stellen. Wat adviseren jullie. Wil een keer wat goeds. m.v.g. Jeroen Kruit
 
veel hangt van je budget af en de connectiviteit die je wil.

Als het puur thermometer is, fantast van de Ikea, als je meer wil met een middelmatig budget eens naar Inkbird kijken en anders voor een groter budget heb je nog de thermoworks signals of de fireboard.
 
Daar zijn zoveel mogelijkheden in.
kijkend naar je verhaal is een meater+ wel wat voor jou.
een meter die behalve de temperatuur van je vlees ook de ketel temperatuur meet.
 
Ik heb zelf de inkbird IBT-4XS en ben daar erg tevreden over. Zitten 4 probes en ook klemmetjes voor het rooster bij om de ketel temperatuur te meten. Voor mij heeft deze een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bluetooth bereik is prima, WSM staat achterin de tuin en kan binnen alles in de gaten houden.
 
Zelf heb ik nu de BBQ thermometer van Meater, vind ik zelf heel fijn omdat het heel geavanceerd is Bol. Maar als het gaat om beste bbq thermometer heb ik mijn informatie gehaald van producten vergelijker, zie beste BBQ thermometer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maverick ET-732 heb ik al jaaaaaaren tevreden in gebruik hier. Top ding. Altijd bereik in en om het hele huis. Nu heet die XR-40 geloof ik.
 
Ik heb een thermoworks signals. Top apparaat, zeker in combinatie met de Bilows(controller).

Zoals hier boven al vaker genoemd is zit deze aan de dure kant en is er voor ieder budget wat te vinden.

En ja je kunt ook prima uit de voet met bijvoorbeeld de fantast van ikea. En als je de dome temperatuur wilt kun je mss zelfs nog beter een vaste thermometer door de deksel heen boren. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan rooster en kern temperatuur.

Succes met het vinden van een juiste thermometer!
 
Als je alle functionaliteit van de Signals niet nodig hebt is er altijd nog het kleine broertje de Thermoworks Smoke. Twee voeler, één voor je barbecuetemperatuur, één voor je kerntemperatuur. Losse unit erbij om tot op grote afstand af te kunnen lezen en een stuk goedkoper dan zijn grote broer.
Hele degelijke thermometer en eigenlijk altijd degene die ik pak uit de grote verzameling hier.
 
Als je alle functionaliteit van de Signals niet nodig hebt is er altijd nog het kleine broertje de Thermoworks Smoke. Twee voeler, één voor je barbecuetemperatuur, één voor je kerntemperatuur. Losse unit erbij om tot op grote afstand af te kunnen lezen en een stuk goedkoper dan zijn grote broer.
Hele degelijke thermometer en eigenlijk altijd degene die ik pak uit de grote verzameling hier.
zit met een behoorlijke afstand om een redelijke bluetooth verbinding te houden. daarom zat ik aan de inkbird te denken met wifi
 
De Smoke is een RF thermometers, dus een zender ontvanger met een veel groter bereik.
 
Wil niet perse een nieuw draadje starten dus daarom eenn antwoord hieronder.

Ik heb zelf de grill eye pro met twee probe’s erbij maar ik vind de meater zo gaaf.

Waarom zou ik deze erbij kopen? Moet het thuis ook wel kunnen verkopen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Draadloos zonder snoertje is de oplossing.

Snoertje kan warm worden en littekens achterlaten, gelijk to the point komen en vragen of ze het leuk vind als jij je arm verminkt.
Bedankt voor de tip. Kan ik hier ook als argument aanhalen om mijn vrouw te overtuigen.
 
Draadloos zonder snoertje is de oplossing.

Snoertje kan warm worden en littekens achterlaten, gelijk to the point komen en vragen of ze het leuk vind als jij je arm verminkt.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mocht er iemand op zoek zijn naar een deal op Inkbird Thermometer (IBBQ-4BW).
Ze hebben een tijdelijke deal:

🔥🔥 IBBQ-4BW is weer online‼ ️
IBBQ-4BW Wi-Fi & Bluetooth Vleesthermometer
💥💥💥
☑️ Ondersteunt wifi (2,4 GHz) en Bluetooth-verbinding📱
☑️ Inclusief 4 vleessondes met individuele kleuren
☑️ Met Cloud-functie, zodat u niet thuis hoeft te blijven. Je kunt het overal lezen met 4g / 5g
☑️ Alarm en timer🔔
☑️ Een oplaadbare batterij die minimaal 24 uur meegaat
☑️ Snel en nauwkeurig. Meet van -50 ℃ tot 300 ° C⏰
☑️ Een complete app met temperatuurdiagram📈
☑️ Magneten zodat het ook goed en stevig op een stalen ondergrond blijft staan
👇
Link: https://amz.fun/sdn3g
Review: https://www.bbqnerds.nl/ibbq-4bw/
IBBQ-4BW is nu op voorraad in ons Amazon-magazijn. Beperkte voorraad van 200 stuks !! ☄️Gebruik de code: NJRWVU5Q en ontvang die 30% korting !!🤗🤗
Wie het eerst komt het eerst maalt🥳🥳

Voor de duidelijkheid ikzelf heb geen enkele band met Inkbird.
 
Voor het meten van temperatuur kan je het zo gek maken als je goeddunkt. Zelf ooit begonnen met een metertje van Leen Bakker met een probe die alleen gebruikt werd voor low slow en grote braadstukken. Nu al jaren in gebruik de Maverick ET733 met twee probes voor meat en dome controle. Geeft hetzelfde eindresultaat als de Leen Bakker. Het enige verschil is dat je bij de 1 binnen zit en bij de ander af en toe naar buiten moet voor..

Het meest gebruik ik de rode MK4 thermapen en als ik voor 1 thermometer .... dan is het deze. Niet alleen voor vlees enz. maar ook voor sauzen en algemeen gebruik in de keuken een onmisbare tool.
 
Laatst bewerkt:
Mocht er iemand op zoek zijn naar een deal op Inkbird Thermometer (IBBQ-4BW).
Ze hebben een tijdelijke deal:

🔥🔥 IBBQ-4BW is weer online‼ ️
IBBQ-4BW Wi-Fi & Bluetooth Vleesthermometer
💥💥💥
☑️ Ondersteunt wifi (2,4 GHz) en Bluetooth-verbinding📱
☑️ Inclusief 4 vleessondes met individuele kleuren
☑️ Met Cloud-functie, zodat u niet thuis hoeft te blijven. Je kunt het overal lezen met 4g / 5g
☑️ Alarm en timer🔔
☑️ Een oplaadbare batterij die minimaal 24 uur meegaat
☑️ Snel en nauwkeurig. Meet van -50 ℃ tot 300 ° C⏰
☑️ Een complete app met temperatuurdiagram📈
☑️ Magneten zodat het ook goed en stevig op een stalen ondergrond blijft staan
👇
Link: https://amz.fun/sdn3g
Review: https://www.bbqnerds.nl/ibbq-4bw/
IBBQ-4BW is nu op voorraad in ons Amazon-magazijn. Beperkte voorraad van 200 stuks !! ☄️Gebruik de code: NJRWVU5Q en ontvang die 30% korting !!🤗🤗
Wie het eerst komt het eerst maalt🥳🥳

Voor de duidelijkheid ikzelf heb geen enkele band met Inkbird.
Besteld, thx!
 
Terug
Bovenaan Onderaan