BasBQ
Beef en Steak

The True Story: Waarom de WGA bijna niet meer te krijgen is!

Mijn WGA ziet er onderhand uit als antiek.  Ik gebruik 'm dan ook meer als de andere Q-tjes.
Oh mensen,wat ben ik blij met dat ding.
 
Ik ook Willy, ik ook.... ( en voor er flauwe grappen komen over mijn antieke uiterlijk, ik heb het over vaak gebuiken van WGA). :)
 
LOL Domi....gebuiken,gebuikt,buikie.

Heb een WGA op marktplaats gekocht; voor iemand (Ron)die voorheen nooit bbq-de.
A.s. Zondag geef ik hem dus een demo op zijn eigen vuurbakkie met garnalen.  Wees er maar van verzekerd dat er een nieuwe Q-er bijkomt.
Heb hem vast met bbqgenootschap adres lekker gemaakt.

 
dat doen pijn denk!
 
Leg voordat je begint een laag alluminiumfolie op de bodem, onder het rooster, scheelt een berg met schoonmaken
 
Toch maar in deze,... want binnenkort erg leuk nieuws over de WGA m.b.t. de hitte. (Moet het nog even voor me houden.)

Belangrijker, als het goed is krijg ik morgen mijn WGA binnen!! Heb er toch even over na moeten denken, maar denk dat het een perfect ding is voor de bijgerechten als ik aan het smoken ben. Mais, groeten, etc.
 
Bidle zei:
Toch maar in deze,... want binnenkort erg leuk nieuws over de WGA m.b.t. de hitte. (Moet het nog even voor me houden.)

Belangrijker, als het goed is krijg ik morgen mijn WGA binnen!! Heb er toch even over na moeten denken, maar denk dat het een perfect ding is voor de bijgerechten als ik aan het smoken ben. Mais, groeten, etc.

De WGA is nu weer volop verkrijgbaar, zij het zonder handvatten aan de zijkant. Maar het is zeer zeker een ideale bbq voor de bijgerechten of op de camping of gewoon lekker thuis, de aardappels en groenten gewoon op het fornuis klaarmaken en je vlees even op de WGA
 
Ben echt heel benieuwd hoe me dit gaat bevallen. Heb al heel veel filmpjes ed bekeken, dus kan haast niet mis gaan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan