BasBQ
Beef en Steak

The kamadowagon 3

 
 

Rdj

Gemarineerd
Berichten
2.307
Nog een wagon voor mijn zwager gemaakt .
Hier de eind resultaat foto's
20211120_102723.jpg
20211120_102731.jpg
20211120_102739.jpg
20211120_102748.jpg
 
Super gaaf zeg, ook de vorige versies die je gemaakt hebt zagen er gelikt uit. Vele malen mooier dan veel van de standaard tafels. En nog eens praktisch ook met die grote wielen!

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Super gaaf weer zeg. Doe mij zo’n zwager. Heel mooi geworden zo weer 🤩🤩
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Netjes gemaakt zeg. Mooi strak afgewerkt. Dit is de manier om zo'n lood zware Kamodo een beetje mobiel te maken. Én super praktisch. Nogmaals, heel mooi gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
E
 
Laatst bewerkt:
Super gaaf!
Ik vroeg me alleen nog af of de kamado niet kan scheuren als je over bijvoorbeeld richeltjes rijdt, omdat er geen enkele vorm van demping in zit toch?
 
En geloof het of niet ,maar hij moest het allemaal zo snel hebben .maar hij heeft hem tot nu toe nog niet een keer aangehad 😤🤬
Hoeft toch niet 't is een kamado en dat staat zo mooi in de tuin. ;)
 
Super gaaf!
Ik vroeg me alleen nog af of de kamado niet kan scheuren als je over bijvoorbeeld richeltjes rijdt, omdat er geen enkele vorm van demping in zit toch?
Je moet hem inderdaad niet bij een rand omhoog rammen .of de straat mee om . Maar verzetten op het terras en door het gras . Is geen probleem.
Hij staat wel op vilt.
En de standaard onderstel met wieltjes zit ook geen demping in .
 
Laatst bewerkt:
Hoeft toch niet 't is een kamado en dat staat zo mooi in de tuin. ;)
Is ook zo , ga een plantje voor hem kopen ,kan hij die er mooi inzetten 😁
 
Wat een supermooi ding. Zou je deze niet in een leuke kleine serie kunnen maken. Ik zou er graag een willen! Volgens mij is daar wel een markt voor. Met een paar mooie stevige bakfietswielen zou ook prima kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Wat een supermooi ding. Zou je deze niet in een leuke kleine serie kunnen maken. Ik zou er graag een willen! Volgens mij is daar wel een markt voor. Met een paar mooie stevige bakfietswielen zou ook prima kunnen.
Ik maak ze ook al voor de verkoop😁
 
Je moet hem inderdaad niet bij een rand omhoog rammen .of de straat mee om . Maar verzetten op het terras en door het gras . Is geen probleem.
Hij staat wel op vilt.
En de standaard onderstel met wieltjes zit ook geen demping in .
In standaard rubberen of silicone wielen zit wel wat demping om de ergste pieken wat af te vlakken, maar als hij inderdaad op vilt staat dan zal dat wellicht hetzelfde effect hebben.
Natuurlijk begrijp ik dat je niet een stoeprand ofzo op moet knallen, dat bedoelde ik ook niet.
Nogmaals erg mooi gemaakt en ik ben best jaloers :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Laatst bewerkt:
Ja bijzonder he , .
Maar goed mijn eigen versie staat wekelijks aan 😄
 
Laatst bewerkt:
Je maakt wel schitterende wagons. Erg knap
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan