Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft toch niet 't is een kamado en dat staat zo mooi in de tuin.En geloof het of niet ,maar hij moest het allemaal zo snel hebben .maar hij heeft hem tot nu toe nog niet een keer aangehad![]()
Je moet hem inderdaad niet bij een rand omhoog rammen .of de straat mee om . Maar verzetten op het terras en door het gras . Is geen probleem.Super gaaf!
Ik vroeg me alleen nog af of de kamado niet kan scheuren als je over bijvoorbeeld richeltjes rijdt, omdat er geen enkele vorm van demping in zit toch?
Is ook zo , ga een plantje voor hem kopen ,kan hij die er mooi inzettenHoeft toch niet 't is een kamado en dat staat zo mooi in de tuin.![]()
Ik maak ze ook al voor de verkoopWat een supermooi ding. Zou je deze niet in een leuke kleine serie kunnen maken. Ik zou er graag een willen! Volgens mij is daar wel een markt voor. Met een paar mooie stevige bakfietswielen zou ook prima kunnen.
In standaard rubberen of silicone wielen zit wel wat demping om de ergste pieken wat af te vlakken, maar als hij inderdaad op vilt staat dan zal dat wellicht hetzelfde effect hebben.Je moet hem inderdaad niet bij een rand omhoog rammen .of de straat mee om . Maar verzetten op het terras en door het gras . Is geen probleem.
Hij staat wel op vilt.
En de standaard onderstel met wieltjes zit ook geen demping in .
Stond hij maar weinig aan ,Wat een gaaf ding zeg! En schande dat zo weinig aanstaat![]()
DankjewelJe maakt wel schitterende wagons. Erg knap