Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abraham zei:Ik ben trouwens benieuwd naar de gefermenteerde uien... Met of zonder schil in de kruiden pekel.. Heb je een recept?
El Fumarole zei:Ook als ik zeg dat ik 's middags de lunch had geskipped i.v.m. werkdrukte en dat ik desondanks de laatste kruimel bijna binnen heb moeten duwen met een schoenlepel, Dennis?noskos zei:Ja hoor, doe er maar twee![]()
De hamburger alleen was al ca 280 gram ofzo![]()
Ik zat V?L man..... gelukkig mocht ik daarna 5 hele kilometer rond ons dorpje schuifelen met een half miljoen andere mensen die ook verder niets beters te doen hadden.
dennis zei:Lekker!
Wat is er eigenlijk mis met die smeltkaas in die plasticjes? Heb ze laatst gebruikt in een fattie, smaakte prima!
Enige waar ik aan moest denken bij die smeltkaas, is dat ze bij de Mc Donalds vergeten om ze eerst uit het plastic te halen![]()
El Fumarole zei:Watskeburt:
Dit is wat mij betreft altijd het moment om het gehakt even te proeven en te keuren op grofheid, binding en smaak, waarbij ik me moet inhouden om de hele zooi niet gewoon zo rauw op te vreten onder het uiten van diepbuikige, dierlijke gromgeluiden....
Sander72 zei:El Fumarole zei:Watskeburt:
Dit is wat mij betreft altijd het moment om het gehakt even te proeven en te keuren op grofheid, binding en smaak, waarbij ik me moet inhouden om de hele zooi niet gewoon zo rauw op te vreten onder het uiten van diepbuikige, dierlijke gromgeluiden....
Beste Jeroen, Prachtige Bourgondische Vriend, het was me weer een waar genoegen. Eerst die foto op vleesboek en nu in een wat hogere resolutie... zalig! Maar de bom was toch wel je begeleidende tekstje, het was weer geweldig!
Nu heb ik ook weer trek!