BasBQ
Beef en Steak

thanks giving dinner\workshop

 
 

Jw

Stoker
Berichten
443
Vorige week zondag een prachtige zonnige herfstdag(wat een geluk) mocht ik met mijn bbq vrienden een mooie workshop geven op denk ik wel de mooiste plek in regio Leiden....De Leidschehout...
Het kriebelde bij ons al heel lang om eens een authentiek Thank giving dinner te maken op de Q, dus aan het zoeken geslagen naar leuke recepten en uit eindelijk uitgekomen bij: apple smoked turkey met creool rub, maple&bourbon glazed ham, pumkin pie, twice baked pumkin stuffed potatoes en cranberry apple chutney.

We hadden zeven black bastard large tot onze beschikking en konden dus zo met een aardig clubje van zo'n 20 man aan de slag.
Ons idee was dat iedereen die meedeed ook daadwerkelijk iets moest doen, dus de groep in teams van vier verdeeld en binnen deze teams onderling de recepten verdeeld zodat ieder team aan het eind van de workshop een compleet zelfgemaakt dinner klaar had en we zo met z'n alle al dit heerlijks konden verobberen.

hierbij een impressie, omdat plaatjes kijken altijd leuk is;)


de mice en place








het aansteken van The Black Bastards deden de pitmasters van ieder team zelf met een de ideale luftlighter




en dan even een paar van de beesten op rij.....






tussen doortje altijd lekkernhuisgemaakte bruine bonensoep met zelf gerookt buikspek nom nom nom .....
[/URL

Natuurlijk waar hard gewerkt wordt en en buiten gekookt hoort een drankje dus een goed gestockte bar...

[URL=http://s991.photobucket.com/user/jwravensbergen/media/IMG_1855_zps5cd522e0.jpg.html]






het eten natuurlijk het hoogte punt....

















muziekje dr bij en smullen maar.










was een leuke dag! bedankt voor t kijken.....





 
Het ziet er allemaal erg goed uit.
 
Thanks Mike was ook echt super leuk en lekker
 
Dat is een mooie en lekkere dag geweest!!
 
Leuk fotoverslag! Ziet er erg gezellig uit.
 
dat hebben jullie uitstekend neergezet, petje af, ziet er prima uit
 
Goed hoor,  mooie repo ook
 
Topdag zo te zien. Mooie batterij Black bastards ook.
En liefhebber Lambert met wat lekkere drankjes erbij :)
 
El Fumarole zei:
Topdag zo te zien. Mooie batterij Black bastards ook.
En liefhebber Lambert met wat lekkere drankjes erbij :)

Idd grote vriend Lambert was ook van de partij! Heeft ons met zijn medicijntjes tegen de zenuwen geholpen
 
Topdag zo te zien
 
Wat leuk zeg... Lambert van Lemmy's en die gitaristen zag ik ook al eens in het Wenstheater in Leiderdorp.
die Basterds op een rijtje... heel indrukwekkend!
 
Wintermeating toch zo een beetje?
 
Geweldig... En wat een prachtig arsenaal aan kruiden en specerijen. :)
 
Geweldig! Moet echt een top dag geweest zijn.
 
Thanks iedereen voor de leuke berichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan