BasBQ
Beef en Steak

Texas brisket

tja, makes sense....
 
noskos zei:
Ik werk ook in ?F. Dit omdat toen ik begon er bijna geen Europese boeken waren en ik het lastig vond om het voor elk recept om te rekenen.
Probeer wel weer over te gaan maar 225-250, 190, 145 etc. Onthou ik makkelijker dan de ?C varianten. Ik heb problemen met getallen onthouden.

+ 1

Ik heb alleen maar Amerikaanse boeken en recepten. Vind het omrekenen niet handig. Ook mijn NanoQ is in Fahrenheit. Vandaar dus.

Overigens praat mijn familie in Amerika, als ze het over het weer hebben, ook in F en dan snap ik er weer geen hol van. Daar kan ik alleen in Celsius denken. Raar.
 
Nosmo zei:
DutchCraftBeer zei:
Gaat heel goed eigenlijk, want hij is bijna klaar! 187 F nu.


Ik ga hem zo van de Q halen. En een fotootje plaatsen natuurlijk.  :)

Waarom gebruik je eigenlijk graden F en geen graden C? Heb je het ook altijd over mijlen per uur,lbs en inches en zo?

Best grappig, want de meeste hier plaatsen hun recepten ook vaak in cups en teaspoons.
 
Euh, heb ik nu mijn koetje verdiend?
 
Ja je hebt je koe verdiend, gefeliciteerd! Welkom bij the Big Three!
 
Doordat je de foto's van de "laatste etappe" heb geplakt in de posting van het begin van dit draadje komt er geen melding dat je iets nieuws heb gepost...
Ik heb ze nu wel gezien, wow lekker hoor!! en denk dat er wel weer een koetje in de lucht hangt... ;) maar ik ben geen jurylid!
 
Haha, ik was 4 seconden te laat t.o.v. de officiele instantie....Gefeliciteerd met je koetje!
 
RedFox zei:
Doordat je de foto's van de "laatste etappe" heb geplakt in de posting van het begin van dit draadje komt er geen melding dat je iets nieuws heb gepost...
Ja klopt.

Maar mooi resultaat en ook weer erg inspirerend. Gefeliciteerd met je koei en je big three!
 
Gefeliciteerd met je koei! Ja, dit blijft toch de lastigste van de drie om goed te krijgen.
 
Gefeliciteerd en welkom bij de big 3!!!
 
nu nogmaals proficiat met de "big three"  8)
 
nice! en gefeliciteerd!
 
Van harte met je koe!
 
gefeliciteerd en gefeliciteerd met je knorretje, en zoals Gerard zegt, met de big three
 
Dank!!  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan