BasBQ
Beef en Steak

Testrun Billows Pulled Pork

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Na een wat moeizame start met de ThermoWorks Signals, nu dan eindelijk tijd om de Billows te testen. Moet zeggen de Signals bevalt geweldig, wat een ding! Even wat opstartproblemen met de BT en WIFI connecties, maar inmiddels super stabiel en steady. Alleen de app mogen ze nog wel een keertje aanpassen.

Vanmorgen dan om 0700 de Pulled Pork erop.
Eerst even 10min de dome open op de Masterbuilt met een fikkie erin, adapterplate ( met dank aan @solexfrank ) en Billows erop, en daarna direct de defectors en roosters geïnstalleerd en de Billows aan het werk gezet.

Met kleine pufjes begeleidt hij de Temperatuur direct naar 110°C. (Standaard instelling stond op 225°, hij schakelde niet automatisch over van Fahrenheit naar Celsius, dus gelukkig zag ik het direct, anders was dat mooi rap Low & Slow geweest ).

Inmiddels 5uur verder en 2x wezen sprayen, en super steady! Gewoon Plug and Play eigenlijk, precies zoals ik hoopte.

Dus benieuwd hoe steady hij blijft, tot nu toe aan genaamd verrast van het gemak.
a14928683b067204b9849c2de684790e.jpg
749e27eff401b1704776d2b389035c90.jpg
fe5e14e8b0468b9f46a2185ef99fb09c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Kijk dat is goed nieuws Ferry .
Ik heb vandaag toevallig een verloopstekker gehaald en ga me eens verdiepen in het werkt en ingesteld moet worden.
 
Ik moet zeggen: manmanman wat makkelijk..... Vanmorgen 0715 erop, ondertussen 3x wezen kijken/lakken/inpakken en geen omkijken meer naar gehad! De app is soms wat traag, maar hier zijn ontwikkelingen gaande las ik, maar voor de rest!! TOP DING!

Grillen met mooi rundvlees blijft toch wel een van de mooiste dingen vind ik, maar voor echt low en slow ga ik hem zeker vaker gebruiken!!

Nu nog ff uurtje wachten op de PP en eens kijken hoe het kolenverbruik is geweest!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
b0010ffa86b04b36b7a32a7f834713cf.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan