Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eindelijk.. om 17.30 stipt tikte hij de 88 aan, dus mocht hij eraf!
Opnieuw ingepakt en een uurtje laten rusten... Weer uit het folie en in de bak gelegd
Pullen maar!
Mooie structuren....
Bijna klaar
En alles gepuld
Eindsaus erdoor:
En uiteraard... gauw een broodje eten! (... en nog een...)
Voor het eerste een sessie van 10 uur gehad, maar het was zeker de moeite waard! En dan heb ik nog het 'geluk' dat er tegenwoordig meer bekend is over de zone en ik niet meer in hoefde te pakken
en wat vond je ervan om het gemaakt te hebben? De spanning voor jezelf en alles wat eromheen hangt?
ben daar wel nieuwsgierig naar.
Voldeed het helemaal aan je verwachtingen?
@Leo, ik vond het wel een hele belevenis zo, moet ik zeggen... Het viel me wat tegen hoeveel moeite het me kostte om de temp stabiel te houden.. Op zich was het wel stabiel, alleen net een graadje of 10 te hoog, lager kreeg ik hem moeilijk...
Qua smaak.. tja, ik wist eerlijk gezegd niet wat ik kon verwachten, dus had ook maar geen verwachtingen gekweekt.. Al blijft het op de een of andere manier wel iets magisch hebben: 'Pulled pork'... Lekker was het in elk geval! En ook de kinderen vonden het lekker... mijn vrouw had de pech om tot 2x toe een niet zo'n lekkere hap te hebben, een heel vet stukje oid.
Maar het blijft wel veel werk voor een broodje vlees, dat dan ook weer wel
Ik wilde voor mezelf in elk geval weleens de uitdaging aangaan, 't blijft toch een mooie run en je leert je bbq toch ook weer beter kennen! En daarbij is het ook een dankbaar foto-object, dus dat is dan weer mooi meegenomen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.