Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennis wellicht heb je een van de controller topics gelezen, maar ik heb zo'n zelfbouw controller enne die heb ik alweer een tijdje geleden laten smelten (iets met te dicht bij de onderkant van de WSM) en is een van de meet ingangen niet helemaal lekker meer, dit was om even uit te vinden welke ook al weer En ja dat had ik ook zonder vlees kunnen doen, maar ik had het ding nu toch eenmaal in de handendennisb zei:Gaat goed!! Waarom de twee probes in 1 stuk? Is dat om verschillen tussen de probes te meten?
UDS zelfbouw projectje voor de toekomst hier ook in gedachten....structor zei:Enorm goed Piet hij is superstabiel ook na een deksel open situatie wat bij de WSM vaak een overshoot oplevert.
Het lijkt erop dat bij jou ook af en toe zo'n foodsaver zak alsnog na vacumeren lucht doorlaat.structor zei:De cajun ribs in de marinade:
Wat wel wil helpen is om de Foodsaver dan op de rand van het aanrecht te zetten zodat je plastic zak met inhoud verticaal hangt, echter helemaal voorkomen kun je het niet.structor zei:Het kan ook zijn dat ik niet lang genoeg gepulsed heb, hij was in ieder geval al marinade naar binnen aan het zuigen, maar soms zie je dan her en der nog wat lucht zitten. Ik denk dat ik gewoon ietwat onhandig ben