BasBQ
Beef en Steak

Structors bbq hangout

Wauw! Geweldig mooi! Respect!
 
Heerlijk man, geniet ervan!
 
dat is erg mooi geworden Emiel, heb je nog wat detail foto's van hoe je het hebt opgelost met je kraan en scharnier? Je begrijpt dat ik erg nieuwsgierig ben  ;)
 
Ziet er geweldig uit zo!
 
Speciaal voor Koef, de kleine f*ck*ps van Emiel...

1) Straal en diameter er zet toch echt een factor twee verschil tussen.... De kit moet nog even bijgewerkt worden (ik kan dat niet in 1 keer netjes).

20150102-_MG_3020.jpg


2) De deksel spanner plaagt het blad een beetje waardoor de Q ietsje hoger dan gepland is komen te staan...

20150102-_MG_3023.jpg


3) Het hoekje van 11x11 wat op de constructietekening 5x5 was, zagen dus maar. Tevens zie je in de balk een beschading ivm de krappe passing om het blad over de Q te laten zakken, werken we als de temperaturen wat hoger zijn weer bij...

20150102-_MG_3032.jpg
 
Netjes opgelost hoor, ik denk dat mijn primo idd ietsje hoger staat. Dat met de dekselspanners heb ik niet. Bedankt voor het delen.
 
Nou inderdaad het is een totaal mislukt project als ik deze foto's bekijk Emiel, breek de handel maar af, dan zet ik het hier wel neer, ik woon toch al in de getto.... =))
 
Ik wil oooooooooooooooooooook

maar kan het niet

*pakt zn koffers en gaat samen met domi bij emiel wonen*
 
Hulde! Wat ontzettend mooi geworden!  Ik heb weer inspiratie op gedaan!! Geniet ervan!
 
Dubbelpost
 
Emiel, die draadeindjes van dekselspanners kun je toch met een hamerklap uit de weg helpen?

Straal en diameter... ik kan me zo voorstellen dat je daar wel een klein vloekje op losgelaten hebt  :D

Dat zwart was schoolborden verf of ook nog iets magnetisch? Bij ons geeft die lichtgrijze magneetverf hele lelijke roestvlekken buiten...

Schitterende plek man!
 
maroc zei:
Ik wil oooooooooooooooooooook

maar kan het niet

*pakt zn koffers en gaat samen met domi bij emiel wonen*

En zo word het toch nog gezellig....
Of " het bleef nog lang onrustig is Assen".... =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan