Zo ik heb deze ook eindelijk eens ingehaald. Dit is mijn 20e S&M je zou zeggen dat zo ondertussen alles op rolletjes loopt. Nou vandaag liep alles een beetje anders. Het begon echter zo goed toen Steven aan de deur belde er stond een strak blauwe lucht en een fijn zonnetje. Vandaag zou ik verder geassisteerd worden door mijn beide dochters, dus er kon niks misgaan. Dus hopperdehop alle ingredi?nten klaar leggen voor de verplichte ingredi?nten foto, dit keer kon ik geen boek erbij doen want ik heb dit boek niet. Maar dat is een kleinigheidje toch??
Nou hop voor de mooi het vlees even uit de verpakking anders wordt het helemaal zo'n karige foto. Ik zet het mes in de verpakking en hey, neee neeeeeeee neeeeeeeee. Het vlees valt zomaar in stukjes.
Dan maar top overleg met mijn 5-jarige keukenhulp wat nu... Nou ja dan maar net zoals in de vlees industrie stukjes inelkaar passen tot een lap X(
Dan vrolijk verder en gewoon vergeten om een tussen foto te maken..... Nou ja zo zag hij er uit toen we er mee klaar waren. Mijn jongste dochter had keurige strookjes wortel, kaas en paprika gesneden. Mag dat wel papa met zo'n scherp mes, ja hoor mama ziet het niet
.
Nou dan de oudste dochter nog even inzetten bij het plaatsen van een enigszins slappe worst :blush: op de bbq, ze had ook nog een paar maiskolfjes klaar gemaakt...
En hoe zit zo'n slappe worst er nu uit als je die uit zijn hoesje haalt, nou natuurlijk dan valt hij uit elkaar.....
Gelukkig was de smaak er niet minder om, maar toch had ik mijn 20e net iets anders voorgesteld......
O ja er was ook nog chimichurrie, die had mijn oudste dochter gemaakt. Die houdt zich (in tegenstelling tot haar vader) wel altijd aan het recept, dus ietwat veel olie (gaat ze de volgende keer beter doen
).