Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me oktober 2012 - Dinosaurus ribben met gerookte aardappel salade
Vandaag in de middag begonnen met de dino's,... huh,.. missen we iets?? Yep,.. slager was blij dat hij kon melden dat er veel vlees aan zat en hij netjes het bot weg gehaald..... hmmm, bedankt! Was een miscommunicatie. Mocht de pret niet drukken en dan maar zonder het bot. 2014-08-23 Dinosaurus ribben met gerookte aardappel salade 01 by Bidle, on Flickr
In eerste instantie was ik even bang dat het een taai stukje zou zijn, maar dat was niet het geval. Was erg mals en lekker. Had nog even getwijfeld om ze in te pakken, achteraf dus idd niet nodig. 2014-08-23 Dinosaurus ribben met gerookte aardappel salade 05 by Bidle, on Flickr
Wellicht dat ik hem nog eens overdoe, maar vond het niet echt bijzonder. Doe mij mijn buikribjes maar.
Na informeren bij mijn slager heeft hij voor mij een mooi stuk grain fed black angus beef short ribs besteld
Deze heb ik een nacht in de marinade gedaan en vanochtend aan het eind van de ochtend op de bastard gelegd
Na een tijdje ingepakt met alufolie en de temperatuur van het vlees liep gestaag op.
Bij een kerntemperatuur van 92 c eraf gehaald (na een prikker test) en een half uur laten rusten. Daarna in stukken gesneden en opgegeten.
Man man man wat een lekker stuk vlees. Ik weet alleen niet of het de marinade was die het zo lekker maakt, of dat het vlees gewoon heerlijk is. Al met al een geslaagde maaltijd.
Tevens heb ik de aardappelsalade erbij gemaakt (die heb ik trouwens ook eerder al op bij zalm van de steven en me) alleen ben vergeten daarvan foto's te maken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.