Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me Juli 2012- Runderhaas in Bacon met Whiskey paddenstoelensaus
Mooi gedaan Ceriel. Hier staat morgen nummer 20 op het menu.
Januari 2013: Citroengras Rundersate. En daar komt bij de zelfgemaakte pindasaus en komkommersalade van September 13 bij.
Vanavond was het tijd om de runderhaas met Whisky paddenstoelensaus te bereiden. Lekker 2 tournedos gehaald dus het kon eigenlijk al niet mis. Ik vond de saus wat tegenvallen. Ik vind m'n eigen paddenstoelen saus lekkerder. Het komt denk door de mosterd. (vind ik raar, maar dat is persoonlijk natuurlijk) Maar al met al toch een heerlijk maal. We hebben het gegeten met postelein omdat ik dat zag liggen bij de groenteboer. Heerlijk met een gekookt aardappeltje.
Vandaag mijn 6e Steven en Me gemaakt.
Gisteren ff bij de sligro geweest voor een lekker stukje koe, de keuze was gevallen op Irish Angus Beef.
Zie hieronder de resultaten, als toetje had ik gegrilde meloen met ahornsiroop gemaakt.
Vandaag ook deze gemaakt. Ik had nog een stukje Tournedos in de vriezer liggen. Die heb ik vandaag voorzien van een stukje bacon en op de barbecue gemaakt. De paddenstoelensaus is op een of andere manier vervangen door kipsateh..
Na een poos radiostilte weer heerlijk begonnen met de Steven & Me Runderhaas in Bacon met Whiskey paddenstoelensaus.
De ingredienten zijn niet moeilijk te vinden en deze keer eigen bacon gebruikt voor de runderhaas.
Lekker dikke plak bacon gebruikt
Saus in wording, we hebben het scherpe van de mosterd iets afgevlakt door meer room te gebruiken
Het eindrestultaat met simpel opgemaakte sla en crusty brood. Superzacht vlees met een top saus!
We willen wel de volgende keer het vlees minder laten doorgaren, we hadden nu 53C en we houden beiden van rood.
Goed direct grillen vind ik nog steeds een kunst.
Thanks voor het delen.
Ja zeker, echt heerlijk.
Ga alleen aan de saus flink sleutelen, maar ik denk zelfs weg laten.
De smaak van het het vlees met bacon en de paddenstoelen vind ik al kei lekker, en de saus maskeert deze alleen maar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.