Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker de whiskey die rechtstreeks de kok in gingBoldeagle zei:Nou Emiel, ziet er toch goed uit ! Kan me de citroen niet zo goed herinneren, wel de whiskey :
structor zei:Jij bent echt lekker aan het inhalen en volgens mij moet je Frits of Noskos even een pm-tje sturen
Chef Martin zei:structor zei:Jij bent echt lekker aan het inhalen en volgens mij moet je Frits of Noskos even een pm-tje sturen
Klopt inderdaad Dominique. Het doel is om zsm "bij" te zijn. Moet dus nog 7 oude inhalen.
Werk aan de winkel dus
Ga nu gelijk ff een DM sturen, bedankt voor de herinnering
structor zei:Jij bent de 2e die me Dominique noemt, we zijn beide druk, gaan graag off-topic, maar er zijn ook duidelijke verschillen hoor
structor zei:Jij bent de 2e die me Dominique noemt, we zijn beide druk, gaan graag off-topic, maar er zijn ook duidelijke verschillen hoor
Dominique zei:structor zei:Jij bent de 2e die me Dominique noemt, we zijn beide druk, gaan graag off-topic, maar er zijn ook duidelijke verschillen hoor
Ik zat ook al te kijken, " huh?"... Makkelijke naam zeker Dominique
En ik ben helemaal niet zo druk, ik typ gewoon veel, ga ook nooit off-topic, neem alleen een omweg, en het verschil is, dat ik kort haar heb en jij ook.
Maar dat terzijde, je bent lekker bezig, Martin! Je kunt trots zijn op je inzet.