BasBQ
Beef en Steak

'Steakie' stelt zich voor

 

Steakie

Kooltjesharker
Berichten
113
Hallo BBQ-fanaten,

Ik ben Richard, 49 jaar uit Etten-Leur, nieuw op het forum en stel me graag even aan jullie voor. Sinds eind afgelopen zomer ben ik de gelukkige bezitter van een Green Egg Medium. Gekregen van de buren die 'm na een paar keer gebruiken beu waren (hoe snappen we nog steeds niet, maar dat maakt het plezier wat wij er sindsdien aan beleven niet minder). Ik ben zelden in de keuken te vinden, maar koken op een kamado vind ik echt geweldig. En ook de rest van het gezin is blij met mijn nieuwe hobby. Dochter- (21) en zoonlief (17) eten niet altijd meer samen met pa en ma, maar als ze weten dat de BBQ aan gaat, zijn ze nooit te laat voor het eten. Ik begon met wat steaks en heb daarna de nodige accessoires (rib uit mn lijf, maar maakt het BBQ'en nog leuker) aangeschaft om ook pizza's, stoofpotjes en kip ed te kunnen maken. Nu dus jullie forum gevonden, alwaar ik mijn kennis hoop te kunnen uitbreiden en wie weet als ik verder ben, misschien ook wel te delen!

Groeten,
'Steakie'

Egg Steakie.jpg
 
Welkom Richard, ik wil ook wel buren die een GE zat zijn na een paar keer! Mooi apparaat hoor
 
Welkom Richard. Zo’n buurman wil ik ook wel, die van mij heeft alleen goudvissen die hij zat is.
 
Welkom Richard!
 
Welkom , leuk om dat van je buurman te krijgen, als hij zat is van zo'n duur ding .
Van mijn buurman mag ik alleen zijn vrouw hebben ,daar is hij al jarenlang zat van .😁
 
welkom, knap ding
 
Welkom Richard! Lekker tuintje hoor
Nu kan je buurman nooit zeuren over de geur van lekker eten hahaha!

Opblaasbare jacuzzi wel zelf aangeschaft :p?
 
Welkom Richard! Lekker tuintje hoor
Nu kan je buurman nooit zeuren over de geur van lekker eten hahaha!

Opblaasbare jacuzzi wel zelf aangeschaft :p?
Dank je wel Bob!

Haha, nou dat was een marktplaatsje om eerlijk te zijn, van iemand die had er een besteld en twee ontvangen, dus ja en nee ;)
 
Waarom heb ik nooit zulke dubbele leveringen 🤣 nice man als de kids wat groter zijn komt er wat meer ruimte vrij in de tuin dan komt hier ook iets leuks 😁
 
Waarom heb ik nooit zulke dubbele leveringen 🤣 nice man als de kids wat groter zijn komt er wat meer ruimte vrij in de tuin dan komt hier ook iets leuks 😁
Zeker aan te bevelen! Heerlijk ff bubbelen na een goeie bbq sessie...veel meer heeft een mens niet nodig (y)
 
Welkom en ik herken je fanatisme meteen :).
Heel veel BBQ plezier.
 
Welkom en ik herken je fanatisme meteen :).
Heel veel BBQ plezier.
Dank je Robbie! Ja bijzonder he, dat je zo enthousiast kan zijn. Ik dacht even dat mn nieuwe hobby een eerste teken was dat de midlife zich aandiende, maar ik zie hier BBQ-fanaten van alle leeftijden dus dat zal wel meevallen dan :p
 
Welkom Robbie, veel plezier met je jacuzzi 😉 uhhm BBQ natuurlijk hier op het forum 👍🏻🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan