BasBQ
Beef en Steak

St. Louis Pork Steaks

Kwestie van smaak. Gewoon doen wat jezelf leuk en lekker vindt. Een bier kan uitstekend bij eten smaken maar zelf geef ik er de voorkeur aan om de pure smaak van het bier of het eten te kunnen proeven.
 
Kwestie van smaak. Gewoon doen wat jezelf leuk en lekker vindt. Een bier kan uitstekend bij eten smaken maar zelf geef ik er de voorkeur aan om de pure smaak van het bier of het eten te kunnen proeven.

dat is het absoluut en smaken verschillen.
We zijn het er in ieder geval over eens dat bier lekker smaakt. 😋
 
Absoluut 😀 Ik ben buiten bbq liefhebber waarschijnlijk nog een groter bierliefhebber. Het is echt niet zo dat ik nooit bier drink bij mijn eten maar bijzondere bieren en nieuwe bieren drink ik eigenlijk nooit bij eten omdat ik ze puur wil kunnen beoordelen.
 
Ok, ik die context ben ik het met je eens.
nieuwe en bijzondere speciaal bieren drink je op zondagochtend als je smaak nog eerlijk en oprecht is. (en je er volledig van kan genieten)

maar een gekozen biertje bij een gerecht kan de smaakbeleving verbeteren.
 
Zondagochtend ga ik naar de fitness om bbq en bier kilo’s kwijt te raken 😂
 
Het zal misschien zo zijn dat voedsel en drank elkaar kunnen verrijken. Ik heb als kind de gewoonte opgepakt om niets te drinken bij eten. Zelfs niet bij een broodlunch
De afzonderlijke smaken gaan voor mij dan teveel verloren.
Maar ieder het zijne natuurlijk.
 
St-Louis-pork-steaks zijn zo lekker, moeten we hier ook weer eens gaan maken.
Het eindresultaat ziet er echt heerlijk uit 🥰 mooi gemaakt, lekker met frietjes of aardappelkroketjes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan